• tejp

Poppispinglorna

smarties skrev 2008-09-18 14:20:58 följande:
    Ja kassorna var snabba, fick min inpackning och mitt klorin snabbt :DJag var nyfiken på overallerna som dom sålde för 200, men gud så fula dom var..
    Jag tror jag såg vart overallerna var, men såg inte en enda, stod lite hrrm många där och rev
    Men var inget jag var intresserad av heller.

Klorin skulle jag också behöva. Ju mer miljöfarligt dessto bättre
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-18 14:25:48 följande:
    GANSKA många som rev ja.. :DMen klorin måste jag ha, måste göra rent akvariestenar som fått tofsalger..sen får man skölja skölja skölja :D
    klorin är bra till nästan allt!!!

Funderar allvarligt på att bleka katt-aset som går och pissar här på gården!!!
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-18 14:34:17 följande:
    Albinokatt? ;)
    Kan bli
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-20 17:11:52 följande:
    Knastroll är 9 centimeter öppen, har dropp och EDA, fick sms för en stund sen, snart så! :)

Åhh va spännande!

Vid den tidpunkten skickade då jag inga smsOskyldig

• tejp
    Grattis knastroll!!!

smarties skrev 2008-09-21 12:47:25 följande:
    Pust, här flyttar vi grejor och packar.Jag hatar att flytta, men älskar att flytta in. :)Och flyttstäda ska vi inte ens prata om... :PSka bli skönt när det är klart..faktiskt.*återgå till packandet*
    Va roligt att äntligen få flytta iaf! Det kommer väl hemma hos repotage i tråden sen
  • tejp

Hallå!

znoozan, trist att ni hade otur med vädret!! Tur vi hade sol hela tiden! Trodde typ aldrig att det regnade där!

Här är Moses som vanligt i full fart! Han flyger fram och river i allt han kommer åt!
    Jag ska strax åka å handla. Trist väder idag, igen...

• tejp

Mitt inatten surfar
    Jäklar va snabbt dom var med i tidningen!!!
    Men, är jag helt omed? Skulle inte bebisen heta Elias? Eller var det Liam? Förvånad Hänger nog inte med riktigt...

Jag är också med i buzzador, har precis buzzat hundmat förra veckan Nu vill jag ha en kampanj med en audi TT eller nått

• tejp
    Knastroll82 skrev 2008-09-24 20:26:31 följande:
    Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.
    Grattis till lilla Liam!!

Va mysigt å snusa på en nyfödd!! *avis* Passa på å njut nu för snart har ett helt år gått
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-25 17:51:47 följande:
    Gud vad jag är förbannad!Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P
    Fy va otäckt! Tänk om han hade backat på er!Ledsen
  • tejp

Jepp jag ska nog dit å glo! Fast det lär väl inte bli nått handlat, finns ju aldrig nått man vill ha.

Svar på tråden Poppispinglorna