Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

Hörde att det var tal om Underbara Barnmässan. Vilket datum är det? Jag är jättesugen på att få följa med. Men man vet ju aldrig med min upptagna karl, om jag får komma iväg. Men jag skulle vilja.

• Starlet1
    znoozan skrev 2008-08-28 10:45:30 följande:
    Idag var det en rejält ledsen kille när mamma skulle åka från dagis han har ju pipit till bara inte ens det vissa dagar men idag blåhöll han mig och grät hjärtskärande ringde dagis och det hade gått över som tur var,men fy vad jobbigt att åka ifrån en så ledsen pojk
    Min kille gjorde också så idag. Men jag ringde inte. Fast jag borde kanske gjort det. Men jag är säker på att det gick över. Fast gör han lika imorgon, då ringer jag. Han ville inte släppa mig, det var skitjobbigt.
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-08-28 11:55:17 följande:
    JAAAA! Igår kväll lagade Fredrik bilen, så nu har vi i alla fall EN fungerande bil!
    Vad skönt. Kommer du ikväll?
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-28 12:25:04 följande:
    Hade det gått bra?
    Vet inte än, dom har inte ringt och då ska jag väl hämta honom kl 14 antar jag, vet inte riktigt när jag ska hämta honom.

Jag ringer imorgon om han gråter lika mycket.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-28 12:26:27 följande:
    Det kommer ju alltid å vara så här med dagis lämning.. Ibland gråter dom å ibland springer de bara in.. Kommer nog aldrig å vara enbart det ena eller det andra..  men det är ju värst nu i början för oss föräldrar..  Jag ringer alltid efter en liten stund å då brukar det ha gått över å det är så skönt å höra det. :) 
    Hm, är jag en dålig mamma som inte ringer Förvånad. Försöker vara cool, men känner mig inte som det. Gråter han lika mycket imorgon så ringer han så jag kan vara lugn, för det kan jag inte påstå att jag varit idag
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-28 12:41:53 följande:
    Nejdååå du är ingen dålig mamma.. förstår ju som du sa att du är rädd att han fortfarande ska vara ledsen..  
    Ja jag är nästan mer rädd för det. Jag är övertygad om att dagisfröknarna klarar det. Dom verkar jättemysiga. Men nån gång ska jag ringa också för att lugna mig.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-08-28 12:42:18 följande:
    Jag har inte ringt en enda gång, även fast han varit jätteledsen. Dock har jag gått hela dagarna och inte tänkt på nåt annat än Xander Men jag har väl resonerat som så, att dom ringer ju om det inte går över. Är det tyst i telefonen, då räknar jag med att det gått bra ändå
    Så tänker jag också. Och om han skulle gallskrika när jag ringer så kan jag ju ändå inte göra så mycket och då skulle jag må ännu sämre, det är ju det jag är mest rädd för.
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-08-28 12:59:00 följande:
    Ja, tänkte det!
    Trevligt, då får vi äntligen ses.
Svar på tråden Poppispinglorna