• Venus

Nagelbitare???

Jenko, jag har bett min sambo säga till mig varje gång han ser det, sitter vi o kollar på film ser jag till så att han håller i mina händer
    Annars så har jag bara gett mig faan på att inte bita, så varje gång jag kommer på mig själv med ett finger i munnen så tar jag ut det oavsett om jag börjat bita eller inte...

Påminner mig själv helt enkelt...

• Venus

Clinan *blä, urk, usch o fy* Tack... Nu har du uppfyllt dagens äckelnivå

Ryser av bara tanken *brrrr*

Jaja, jag har filat till mina naglar lite snyggt nu Trots olika längd och olika varianter på dem just nu så känns det riktigt bra

Så hoppas att ni alla klarar er bra just nu, vet att det är helg och att många går hemma och vill koppla av... Ni som inte klarat helgen, nya tag på måndag när nya veckan börjar

• Venus

Clinan Förstår verkligen att det inte gick *blärk*

Men jag tackar dig ändå, har inte ens stoppat in ett finger i munnen sedan jag läste den meningen...

• Venus

Tii Vet vad du menar... Vill inget hellre än pilla på mina nagelband som är fnasiga MEN jag försöker verkligen låta bli...

Filade till mina naglar igår, känns rätt bra nu Inga flisor på dem längre och inget som är pillvänligt/bitvänligt längre

• Venus

Tii Ja, visst känns det bra det här???

Skönt att man inte är ensam om det oxå Även om man inte vill att det ska vara fler nagelbitare så finns de överallt

• Venus

Tii, bättre att försöka och lyckas lite än att inte försöka alls

• Venus

Hur går det för er???

Jag bara väntar på mitt återfall...
    Jag brukar klara första veckan jag betsämt mig utan "problem", andra veckan brukar bli sisådär och tredje veckan är hopplös... Så har det alltid varit och jag förväntar mig inte att det ska bli annorlunda nu...

1 vecka har nu passerat...
    Igår försökte jag gnaga på naglarna Men jag såg till att ha något annat att göra hela tiden så det gick väl ganska bra...

• Venus

Tii Visst är det en boost när man börjar se att nångång i framtiden kan jag få fina naglar om jag låter dem vara just nu

Mina nagelbnad börjar till o med se lite fina ut *hihi*

• Venus

Fler som tycker det känns konstigt när naglarna blir lite längre???

Just nu känner jag bara för att bita på dem för att de är "för långa"
    Trots att de inte är så långa egentligen *hihi*
    Utan de är ju bara 1½ vecka långa...

Svar på tråden Nagelbitare???