• Venus

Nagelbitare???

AJAJAJAJAJAJAJ...
    Jag biter på en nagel

En nagel sprack för en stund sedan och nu kan jag inte låta bli den...
    Nagelfil nagelfil var är du???

• Venus

Lyckades undvika att bita sönder den nageln, men lyckades bita sönder en annan för några dagar sedan
    Jaja, jag har itne bitit på naglarna sedan dess

Men jag sitter fortfarande och funderar på hur långa naglar jag vill ha, alla är ju i olika längd just nu och jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska gå efter
    Så det ser helmysko ut

• Venus

Jag har bitit av 2 naglar hittills... Men inte hela vägen ner utan bara halvvägs

Men ja, det känns fruktansvärt overkligt att ha naglar igen...
    Vet inte vad jag ska göra med mina nu... Försöker forma dem så de är snygga trots olika längd och jag försöker bestämma mig för hur långa jag vill ha dem...

• Venus

Nu går det bra igen Naglarna smakar inte bra i värmen
    De får sån konstig smak när de smakar allt möjligt kladd som barnen tycker jag ska hålla i Drickor, glass, frukt o diverse andra saker som vistas i kylen

• Venus

Jag har tydligen 2 favoritnaglar att bita på...
    Nu har jag bitit av den ena 2 gånger och den andra 1 gång så nu har jag 2 korta naglar och 8 långa Men men, hellre att jag biter på 2 än att jag biter på alla 10

• Venus
    Libra Jag klämde pekfingernageln på högerhanden Men nej, min nagel gick aldrig av men visst var den ful, bucklig och "hålig" eftersom det blev en snygg öppning i nageln...
    Så nu är den "normal" igen
  • Venus

Ok Nä, eftersom det gick hål på min nagel så kunde ju alt läcka ut så jag slapp den mesta svullnaden, men det var ett fastligt tryck under nageln, trodde den skulle skjuta i taket ibland...

• Venus

Hahahah, helrätt... SJälv var jag tvungen att hålla käften, jag skulle ju stänga o låsa en dörr med barnen runt benen och så klämde jag nageln när jag motade bort barnen från dörren samtidigts om jags tände den...
    Så det var bara att bita ihop o fortsätta med sitt tills de var nattade... Men visst skakade hela armen och det värkte o bultade LÄNGE efteråt... Ja gud va ynklig man var då...

• Venus

Jag har klarat mig ganska bra
    Har dock bitit ner 2 naglar 2 gånger vardera så jag har 2 korta, och 8 långa
    Men det är dags att fila ner de långa för de börjar på att bli lite föööör långa *haha* Längesedan jag kunde säga något sådant

• Venus

Är SÅÅÅ stolt över er som klarat av att inte bita på naglarna på så länge

• Venus

Mina har aldrig skivat sig så förutom när jag är gravid så jag vet inte alls vad man ska göra...
    Jag har däremot problemet att mina spricker en bit ner och sedan går ju hela nageln "av" och blir kort

• Venus

Ammoe, bommulshandskar??? Nej, jag har inget tips att ge heller mer än att försöka sysselsätta händerna med annat... Jag märker att så fort jag inte har något att göra med händerna så biter jag gärna och detta trots att jag "hållt upp" i en månad nu... Biter ju ibland, men det är 4 gånger på 1 månad

Svar på tråden Nagelbitare???