LCHF tråden 3
Tack! Jag alltid går åtminstone 5 kg om första 2v o sen blir det 1kg per vecka... bara för att jag är ju så stor. När jag är nära målvikten, då börja det går långsammare.
Tack! Jag alltid går åtminstone 5 kg om första 2v o sen blir det 1kg per vecka... bara för att jag är ju så stor. När jag är nära målvikten, då börja det går långsammare.
Hej -
Jag har börjat simma på Medley Maserhallen/AquaNova här i Borlänge, igår. Det var kul och skönt att motionsimma i en timme o sedan sitta i bubbelpoolen för 20 minuter. Ikväll är det vattengympa kl 20.00 och det är 1h lång.
Sköööönt!
Har inte stått på vågen under 2v nu pga först mens o sen förkylningen men ska göra det på fredag iaf.
Fortfarande -4kg sedan 1/8 vet jag iaf.
Ang Tacos..
blogg.passagen.se/imamom/entry/lchf_tacograt%C3%A4ng_recept
Jag hittade receptet på www.matklubben.se/ när jag sökte på recept med LCHF i.
Jag tycker inte alls om forumet Kolhydrater i fokus. Så rörigt är den och dåligt format.
Kaiza - va fin du är! Inte tjock alls!
---
Igår motion simmade jag som sagt 1h o ikväll gjorde jag vattengympa i 1h! Jag cyklar fram o tillbaks 5min till simhallen... phew!
Kaiza, Tack - att simma när man är så här stor, är så skönt! Man blir trött dagen efter, i kroppen, men kroppen återhämtar sig mkt fortare än om jag skulle göra spinning eller aerobics i en timme!
Bobbenn, Jag har nyligen börja motionera mera (än mina icke-ansträngande hundpromenader) - motionsim och vattengympa! Det är så skönt!
Kram,
Heather
128/124/70 kg.
(start/nu/målvikt)
Jag äter något frukt varje vecka. Är gammal Atkinsbantare, och vi kunde äta bär och det är så gott med vispgrädde!
Bobbenn - Think outside the box när det gäller frukost. Jag ibland äta hamburgare eller korv till frukost o inte bara "frukost mat".
Ibland t o m fisk! Man behöver inte räkna någon kalorier. Det gör jag aldrig.
Jag tränar Månd-Fred och vilar på helgen. Simmar minst 1 timmar, ibland mer om jag har tid.
Jag äter när jag är hungrig och det ska man. Man behöver inte ladda med kolhydrater bara för att man tränar