Inlägg från: mithrandil |Visa alla inlägg
  • mithrandil

    Härligt när barnen är så jämna i ålder tycker jag.
    Dom kommer ha så stort utbyte av varandra då.

    Jag bor i halmstad och bebisen var väl kanske inte planerad. Min kille ville egentligen inte ha barn på 4 år än.
    Men bebisen var efterlängtad. Jag har bara väntat och väntat. :)
    Själv?

  • mithrandil

    Godmorgon godmorgon.
    Tack det är bra med mig. Kom precis hem ifrån jobbet.
    Hur är det själv?
    trevligt minne av en bröllopsnatt.. kan ju inte bli bättre.

    Välkommen till tråden oj hoppsan och grattis till +:et!!

    Ni båda som har barn sen innan, är det normalt att det hugger som knivar i magen? Har gjort det från och till hela dagen och ärligt talat blir man ju lite nervös.

  • mithrandil

    Okej, tack så jättemycket. Känns lugnande att höra.
    Vi får hoppas att din trötthet tar slut snart, min håller på att börja skulle jag tro. behöver vila varje dag efter jobbet. hehe.
    Jobbar du natt? Vad jobbar du med?

    natacha.
    Välkommen! Grattis till plusset. :D
    Allt bra med dig?

  • mithrandil

    Jag ska definitivt inte klaga. Har väl inte så fasligt mycket bekymmer. Trött och illamående ibland bara. men definitivt inget som dom flesta andra jag läst om. hehe.
    Vet du hur långt gången du är?

  • mithrandil

    Hej minimej!
    Grattis till plusset? Hur känner du dig nu?

    Natacha
    Jag vet inte helt säkert heller. fick ett luddigt 13Mars som bf ifrån läkaren som gjorde ett vul i måndags. ska vara ungefär i vecka 6 som hon sa. men jag ser det som bf tills jag fått ett annat datum.

  • mithrandil

    Ja, det är det. själv?
    jag fick rådet att ringa bm och boka tid så snabbt jag bara kunde pga långa väntetider och semestrar och så nu så jag skulle nog ringa i denna eller nästa vecka om jag var du. iaf jag vill dit så snart som möjligt. :) men man ska väl inte ha för bråttom. det är mitt största bekymmer. hehe

  • mithrandil

    Grattis till plusset solna81!
    Förstår hur du känner det. Minns helt klart hur det kändes när jag läste mitt plus för en vecka sen. :)
    Annars är allt bra?

  • mithrandil

    hehe, det ska nog gå bra ska du se. det kommer säkerligen tillbaka efterhand som det går. Att vara gravid kan vara som att cykla.

Svar på tråden Vi som har plussat denna vecka - v.29 2008!