Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon? del 2

Summerlove08 skrev 2008-08-02 20:16:47 följande:
    Ja jag ska ju inte bestämma det men jag bara tänkte att tjejkvällsförslaget kom väl från början från Mammatill4a, ciccielv och MammaTillEKNS och då vore det ju skoj om dom kunde vara med oxå
    Ja, precis så tycker jag oxå o jag har för mig att det var nån av dem som sa att de inte hade råd att äta ute (rätta mig om jag har fel). O ingen ska ju känna sig tvungen att äta ute om de inte har råd.
    Men som sagt var, tycker att det är upp till dem o bestämma, har alla råd att äta ute o vill det så kan vi ju göra det

Men jag tycker att vi ska ta o bestämma nåt snart så att vi inte står där på fredag förmiddag o inte vet vart vi ska ta vägen eller vad vi ska äta.
    Jag kan som sagt var tänka mig båda alternativen.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-08-02 20:30:55 följande:
    jag erbjuder min lägenhet till förfogande å jag kan tänka mig vad som i matväg så jag överlåter det lite till er andra...för mig vore det toppen om vi är här då får ja en jättebra spark i rumpan att ta tag i den där storstädningen ja behöver göra sen tycker ja ju med att det kan bli lite dyrt ute å sitter gärna me min vinflaska för 40kr istället för 50kr glaset ute (om ja nu kan dricka) å så kan man snacka lite mer om vad som om man är här hemma....å tänk om det spöregnar, då är det inte så mysigt att sitta ute längre... så för mig känns det bättre att va på den säkra sidan
    Precis så känner jag med! Jag har tänkt att dricka vin då o då köper jag hellre en hel flaska för en femtiolapp än ett glas för samma peng.

Vi får väl se vad de andra säger o tycker oxå, mammatill4a o kompani
    Alla får ta med vad de vill dricka själva. Själv satsar jag på vin, jag är en vin människa

Ska faktiskt dricka vin nu med min mamma som är här, vi ska käka räkor, vitlöksbröd, kex o ost oxå.

Fru Tzoanidis: Vilken buss är det som går till dig? Går bussarna bra på kvällen? För jag måste åka buss hem eftersom sambon är hemma med barnen.

Jag går INTE till resecentrum själv sen när vi ska hem! Så antingen så får jag ta den sista bussen som går ner till resecentrum, eller så blir det taxi för mig. Jag vågar aldrig mera gå själv ute p.g.a allt som jag varit med om
    Så länge inte nån av er andra oxå går samtidigt för då kan jag gå dit kanske, om jag vågar.

Marayah skrev 2008-08-03 00:08:50 följande:
    Ev så tar ja bil så du skulle juh kunna få åka med mig. Eftersom ja ammar så tänker ja inte dricka nått med alkohol i. Tänkte åka på systemet och köp mej akoholfritt jordgubbs vin. De e såå gott. Sen så finns de juh med persika med o de e oxå jätte gott.Kan även erbjuda mej att skjutsa hem någon som vill.
    Den med persika är ju supergod! Den drack jag på nyår nu då jag var gravid o så drack jag den på våran 7 års dag i februari då jag oxå var gravid.
    Marayah skrev 2008-08-03 01:40:44 följande:
    Men iaf. Jag har 4 platser över om de e någong som vill ha skjuts.
    Jag bor ju inte åt samma håll som dig väl? Så då kanske du inte har lust att köra hem mig, eller?

Annars åker jag gärna med dig marayah om jag får

Min sambo jobbar till 17 så jag kan vara på plats till tidigast 18.30. Får skjuts av sambon dit.

Marayah skrev 2008-08-03 11:27:59 följande:
    Men de ordnar vi på någe vis.
    Är det ok att jag åker med dig då?
    Kanske bäst att göra nån lista eller så, så att inte alla vill åka med dig
Svar på tråden Linköping, någon? del 2