Summerlove08 skrev 2008-08-02 19:48:36 följande:
Sitter och följer er diskussion om tjejkvällen och kan som vanligt inte låta bli att lägga näsan i blöt trots att jag inte ska medSom jag fattat det när jag läst så är det så att alla gillar Tacos utom Ciccielv som blir illamående av de starka tacokryddorna (rätta mig om jag har fel).Kan ni inte då äta tacos men att man gör en liten del köttfärs till Cicci utan krydor eller med bara lite krydda, vilket hon nu vill ha.Sen får ni väl dela upp vem som ska köpa vad och om det är någon specialgrej som nån vill ha till sina tacos så får den ta med det oxå. Så gjorde vi här sist jag o mina kompisar hade tjejkvällDet var ett litet tips från migSom sagt så kanske inte alla har råd att äta ute och vissa verkar inte ens gilla "ute-mat".
Det var faktiskt ett väldigt bra tips! För jag tycker egentligen att tacos är en utmärkt maträtt eftersom alla kan bidra med nåt då o man tar det man själv vill ha.
Det är ju rätt dyrt att äta ute o det kan ju oxå bli svårt att hitta ett ställe där alla äter nåt, eftersom att vissa är kräsna (är ganska kräsen själv oxå).
Gör vi tacos så kanske det blir en femtiolapp var för alla att betala eller nåt sånt, max 100 kr i alla fall, till skillnad mot ute då, det kanske blir 200-250 kr för mat o dricka.
Ska man göra det o alla ska ha råd kanske man ska vänta tills nästa lön.