Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon? del 2

Skorpan08 skrev 2008-08-20 07:43:44 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-19 22:09:42 följande: Visst var du superduktig igår! Hoppas du kunnat sova något.Själv vaknade jag 02.52 av att min man gick i sömnen. Det har han aldrig gjort förut(vad jag vet). Jag vart skitskraj när jag såg en stor skugga knalla runt i vårt sovrum. Hade svårt att somna om sen.Elin vaknade vid 7, åt ersättning och somnade om. Senare idag ska jag hämta J och P i skolan och åka till tornby med dom.
    Tack
    Jag har som väntat inte sovit så bra inatt, vaknat varje timme o kollat på klockan o tyckt att jag har hört ljud, är ju såå jäkla rädd att vara ensam när det är mörkt så det är nästan pinsamt, men allt detta bottnar i allt det fruktansvärda som jag har varit med om tidigare i mitt liv.
    Barnen sov i alla fall som stockar o vaknade som väntat kl. 8, så då blev det full fart upp o göra frukost o på med kläder o sen till dagis med Leo.
    Vincent sover nu i vagnen o jag ska ta tag i att byta resten av gardinerna o sen hänga tvätten som jag satte på när jag gick upp i morse o sen ska jag vika tvätt..så jag har nog att göra resten av dagen
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-08-20 07:48:51 följande:
    INTE GRAVID står det klart å tydligt i rutan asså ja blir galen av detta, antingen är det mig eller alla gravtest det är fel på¨...kunde knapt sova inatt alls så vid fem va ja upp å testa redan, har ja sovit lite men nu kan ja inte mer...inväntar att teletiden på kk ska börja å sen är det jag som hänger på telefonen....
    Nä, men gud så jobbigt! Men ge inte upp ännu, kom ihåg vad jag sa på tjejmiddagen..jag testade jättesent med Leo (eller jag var typ bara i vecka 4 när jag testade plus, men eftersom min mens var oregelbunden så var jag på typ dag 60 när jag testade plus o då hade jag tagit massa test innan som hade visat neg.)

ciccielv: Aha, ok..

Vincent har fått broccoli två dagar i rad nu o han verkligen älskar det! Men gud så hans bajs luktar nu..blä!

Nu har jag ett par stövlar här hemma igen, som jag skänker bort till den som vill ha...
    De är ljusgröna med helikoptrar o flygplan på. Storlek 25.
    Hojta till om nån av er vill ha dem

Idag har jag o Vincent varit på stan i flera timmar o först fikat med några kompisar o sen så shoppade jag massa kläder till barnen, framför allt till Vincent så 1000 kr försvann bara sådär..Vincent sov nästan hela tiden i vagnen, som den perfekta shoppingbebisen som han är Snällare o mer foglig bebis får man nog leta efter

Nu har jag lämnat Leo på dagis o Vincent sover som vanligt i vagnen...är så skönt för han somnar alltid på väg till dagis o sen sover han 1-2 timmar.

När jag hämtar Leo på dagis sen så ska vi åka ner till stan o hämta en doppresent på handmålat (vi ska på dop i stockholm imorgon), sen ska vi in på brio o Leo ska få välja ut helt själv en leksak som han ska få..vi kände att Vincent får så mycket nytt hela tiden så nu kände vi att Leo oxå måste få nåt o han har gått o längtat som en tok efter denna dag, så vi får se vad han väljer för nåt -D

När sambon slutar jobbet så åker vi nog till Norrköping o går på marknad, det är ju augustifest där nu, eller om vi tar det imorgon när vi är på väg hem från stockholm, vi får se..

Mammatill4a skrev 2008-08-22 13:11:15 följande:
    Oj, det låter allvarligt. Om du vill får du gärna skriva till mig..

Jag fattar inget längre känns det som, varje gång man är inne på Fl så är det nån som tjafsar o jag fattar inte varför. Nu har jag dessutom blivit blockad av en person från denna tråd o jag vet ärligt talat inte varför!! Jag har inte gjort ett skit!

ciccielv skrev 2008-08-23 21:46:12 följande:
    man kasnke skulle bege sig till norrköping imorgon.är det fstival imorrn oxå`hoppas ni fick fint väder vid dopet. fanns det bra barnkaruseller?jag vill oxå ha en trevlig tråd.denna tråd var så trevlig förut med god stämmimg. det ska bli kul med m&I vising framöverdet kanske vore dags för en fikaträff snart igen?
    Nej, det var sista dagen idag i Norrköping, det har hållt på sen i onsdags.
    Ja, det fanns tre karuseller som var anpassade för Leos ålder i alla fall (eller 4, men det var en som han inte ville åka).
    Jag hänger gärna med på fika!
    ciccielv skrev 2008-08-23 22:03:55 följande:
    attans jag trodde den slutade imorrn.vi kanske kan ta en fika på ikano eller valla gård i veckan.jag kan efter kl 14 om det är valla annars kan jag runt 17 på ikano.vi kan kolla villka fler som kan komma,sen så kan vi inboxa varandra tid o plats
    Jag kan nog fika när som helst i stort sett..men skönast vore ju om det blev när Leo är på dagis eller efter 17 så kan sambon ta barnen.

För mig är det ju inte så långt till Valla heller Så det skulle ju vara kul Men bara om det är bra väder, annars är det inte skoj.

Marayah: Leo går på dagis ons, tors o fre 9-14.

Svar på tråden Linköping, någon? del 2