• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: jag får nog avstå från fikat imorogn, tänkte hinna med att träna på förmiddagen, ska äntligen börja på campushallen för nu känner jag mig tillräckligt stark för att börja igen men vi kanske kan ses vid lekparken på eftermiddagen? Hur mår du nu?

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • JePaLuLi

Cia: Ett stort grattis till lilla tösen
    Jättefint namn ni valt, sambon ville att vi skulle döpa vår dotter till Alva... Men nu blir det en lillebror istället

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 16:48:30 följande:
    Mammatill4a: jag får nog avstå från fikat imorogn, tänkte hinna med att träna på förmiddagen, ska äntligen börja på campushallen för nu känner jag mig tillräckligt stark för att börja igen men vi kanske kan ses vid lekparken på eftermiddagen? Hur mår du nu?
    det är lungt, träna på du.. lika bra när man mår bra.. jo de är skit men yrseln har försvunnit.vill inte ta varför här. ja får se vi ska iväg kl 15 och så är Alma så snorig och hostig igen men ute på em/kvällen går kanske att ses om du vill..ta och äta nåt när hon är bättre?
  • MammaTillEKNS

Men skriv till mig om du vill prata, du vet som sagt var jag finns! Det är bara att hojta till när du vill ses imorgon, har inget annat inplanerat då förutom träningen.

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • Skorpan08

Hallå tjejer! Nu är vi hemkomna efter en em på sjukan med Elin. dom gjorde nytt UL på hennes hjärta idag. Så nu firar vi! Båda hålen har vuxit ihop lite grann! Det var bästa nyheten på länge. Jag blev så glad att jag började nästan gråta.

MammaTillEKNS: Vi har nu varit och köpt en bumbo. Foto på provsittningen finns i mitt galleri.

• Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-07-17 17:26:57 följande:
    Hallå tjejer! Nu är vi hemkomna efter en em på sjukan med Elin. dom gjorde nytt UL på hennes hjärta idag. Så nu firar vi! Båda hålen har vuxit ihop lite grann! Det var bästa nyheten på länge. Jag blev så glad att jag började nästan gråta.MammaTillEKNS: Vi har nu varit och köpt en bumbo. Foto på provsittningen finns i mitt galleri.
    Så skönt att det gick bra
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Tänk vad lite shopping kan göra en glad Vi var på ikea o ikano idag o handlade bord till Vincents matstol o en vitlökspress som vi ska använda när vi ska göra smakisar till Vincent, sen var vi inne o shoppade på Lindex, de hade ta 2 betala för 1 på all rea, så då blev det en bamsebody, ett par snickarbyxor o en höstjacka till Vincent, allt i storlek 68, är bra att köpa storleken större på rea Fast han har 62 fortfarande. För det betalade vi 148 kr, det egentliga priset skulle ha blivit nästan 300 kr. Så då blev man så glad när man fick lite shoppat o till billigt pris dessutom

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • playmate86

klaras är inte billig längre coffehouse by george är ganska okej och mokka inne på filbyter är ganska billig med...

hur många blir det i morgon nu då

• Fyra Mirakel

Tittar in som hastigast bara , efter en dag på IKANO & en del shoppat...

Cia: Ett jättegrattis till lilltjejen :D

ღ Elin060420 ღ David940103 ღ Michaela950914 ღ Saga080402 ღ
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-07-17 17:26:57 följande:
    Hallå tjejer! Nu är vi hemkomna efter en em på sjukan med Elin. dom gjorde nytt UL på hennes hjärta idag. Så nu firar vi! Båda hålen har vuxit ihop lite grann! Det var bästa nyheten på länge. Jag blev så glad att jag började nästan gråta.MammaTillEKNS: Vi har nu varit och köpt en bumbo. Foto på provsittningen finns i mitt galleri.
    Åh grattis till lilla Elins hjärta och er bumbo lust att ses nåt nästa vecka på fika?
Svar på tråden Linköping, någon? del 2