• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • PojkMaffia
    dinana skrev 2008-08-04 10:37:57 följande:
    jo jag vet, jag vart enormt stolt. dessutom så lyckades jag gå ner till den vikten jag hade när jag slutade grundskolan så man kände sig lite som när man började gymnasiet. *haha* men men, nu är man en tjockis igen =P
    fan vad gött! fast jag har gått under den vikten jag hade nu efter jag sutade gymnasiet vilekt jag är grymt glad över!
    fast efter graviditeter osv så har man ju normalt sett lite extra vikt men eller lite haha jag la på mig massa extra ju
    Jag är den jag är - like it or not
  • Maria84

Jag gick ju ned lite mer än 10 kg innan Lucas blev till, motivationen var ganska stark då eftersom det kunde underlätta att bli med barn. Nog för att jag blev gravid innan med men de ville ju inte stanna kvar och frustrationen var stor.
    Nu ligger jag några kg under inskrivningsvikten, gick ju inte upp så mkt under graviditeten denna gång men har alldeles för många kg ändå.

Äter inte större mängder mat, rör på mig mkt, dragit ned massor på sötsaker och sånt men unnar mig om det är nåt men vågen står still än så länge, har gjort det ett tag nu. Ska ta och mäta med måttband också, har inte gjort det sen strax innan Lucas blev till, glömt bort det även om man kan se skillnad där kanske även om vågen inte visar nåt.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-04 10:07:32 följande:
    013-225238
    Tusen tack!
    Är mvc och bvc på samma ställe?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • playmate86

nåon som kollat länken jag la in i går kväll??

• dinana
    JePaLuLi skrev 2008-08-04 10:53:35 följande:
    Tusen tack!Är mvc och bvc på samma ställe?
    mvc? humm, det heter familjecentralen, så jag vet inte.. men tror inte de har mvc där också.
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-04 11:08:08 följande:
    mvc? humm, det heter familjecentralen, så jag vet inte.. men tror inte de har mvc där också.
    jag tror att de skulle ha mvc i familjecentralen men det kanske inte blev av.
    PojkMaffia skrev 2008-08-04 10:25:05 följande:
    måstebara skryta över mig självsen januari har jag gått ned 19 kg har förlorat 123 cm över kroppen är sjukt stolt över mig själv, bara 8 kg kvar nu till målvikten!!!

grattis.förstår att du är stolt.här ökar man ännu i vikt.sist var det 57 kg.nu börjar det bli olidligt då magen är i vägen.alla byxor är numera urväxta Ledsen

hade man pengar så skulle jag gjort fettsugning för länge sen.men snart ska jag börja med nutriletttabletterna och den maten.det blir dyrt men fläsket ska bort

här har man nyss kommit in från regnet.maken är iväg en snabbsväng.barnen väntar otåligt på busfabriken.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    playmate86 skrev 2008-08-04 10:57:14 följande:
    nåon som kollat länken jag la in i går kväll??
    den har jag missat.vad för länk var det?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-03 22:44:16 följande:

Ja o sen är ju min sambo dj o varit i typ 20 år så han känner till honom därför oxå.Vi träffade på din man för nåt år sen tror jag på lidl, tyckte nämligen att jag kände igen honom på bilden o sen sa min sambo det.
    får ja fråga va din sambo heter i förnamn, ja tycker mig känna igen honom me
  • PojkMaffia
    ciccielv skrev 2008-08-04 11:26:38 följande:
    grattis.förstår att du är stolt.här ökar man ännu i vikt.sist var det 57 kg.nu börjar det bli olidligt då magen är i vägen.alla byxor är numera urväxta hade man pengar så skulle jag gjort fettsugning för länge sen.men snart ska jag börja med nutriletttabletterna och den maten.det blir dyrt men fläsket ska bort här har man nyss kommit in från regnet.maken är iväg en snabbsväng.barnen väntar otåligt på busfabriken.
    fast fettsugning är ju inte bra för kroppen iaf bättre o gå ner på ett normlat sett hehe
  • PojkMaffia

kan tyvärr inte komma på fredag
    har hänt lite saker så jag kommer inte över huvudtaget...
    kan tyvärr inte skriva det öppet

Svar på tråden Linköping, någon? del 2