• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • dinana
    Ledsen Tisdagens prognos.. 13°C Mulet och regn *brrrr*
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
  • Marayah

Har inte bestämmt nått direkt. Måste handla lite potatis och amningsinlägg och tänkte att ja kunde lika gäran promenera dit ut så får man lite motion med.

dinana skrev 2008-08-04 23:33:34 följande:
    Oja, det vill jag göra =) När var och hur?
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-08-04 23:45:10 följande:
    Har inte bestämmt nått direkt. Måste handla lite potatis och amningsinlägg och tänkte att ja kunde lika gäran promenera dit ut så får man lite motion med.
    Vi kan ju se imorgon.. nu skall jag krypa till kojs.. vill att morgondagen skall komma fort.. så att mensen kommer.. så jag slipper gå å plågas.. BIM imorgon.
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
  • Marayah

Ja de gör vi. Ska sova ja med. Sa för en 45 min sen att ja skulle komma isäng ganska i tid ikväll, men tji fick ja.. Hehe... Hoppas att skiten inte kommer på 9 månader för dig. Undra när ja får tillbaka min. Hoppas att ja får slippa nån månad till. Man har blivit så bortskämd me de under grav.

dinana skrev 2008-08-04 23:47:30 följande:
    Vi kan ju se imorgon.. nu skall jag krypa till kojs.. vill att morgondagen skall komma fort.. så att mensen kommer.. så jag slipper gå å plågas.. BIM imorgon.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Apipoulai

ciccielv: Aha! Barnbidrag, det hade jag nog inte kunnat lista ut. Har ju inga barn ju...
    BB står för barnbördshus i min hjärna. Är liksom playmate86 inte så bra på "moderna" förkortningar.

jlsj: Välkommen! :)

• Skorpan08

Godmorgon!
    Verkar som det blir samma skitväder idag. Suck
    Jag vill ju vara ute i rtädgården och jobba.
    Vad händer hos er idag?

• JePaLuLi

Här är det också skitväder. Ska nog packa lite, annars händer det inte så mycket tror jag.

Är det bestämt nåt inför fredagen? Tid? Vad ska vi ta med oss?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • jlsj

Tack för välkomnandet alla.
    Jag jobbar på dagarna så jag har oftast bara kvällar och helger till förfogande för "fritidsaktiviteter"´.

Skorpan08 skrev 2008-08-04 18:18:45 följande:
    Hej och välkommen! Jag bor inte långt ifrån Linghem. Jag bor i Idingstad om du vet var det är. Jag är 38 år och har 4 döttrar.
    Ja, jag vet precis var det ligger, vi åker alltid åt det hållet på sommaren och tittar på traktorer & skördetröskor med sonen.
  • ciccielv
    JePaLuLi skrev 2008-08-05 08:21:50 följande:
    Här är det också skitväder. Ska nog packa lite, annars händer det inte så mycket tror jag.Är det bestämt nåt inför fredagen? Tid? Vad ska vi ta med oss?
    det undrar jag oxå

det blåser ju rejält ute idag.idag får man ta det lugnt har knappt fått nån sömn pga makens radio som startade mitt i natten.sen har katten terroserat mig en hel del i natt oxå.
    Skorpan08 skrev 2008-08-05 07:10:44 följande:
    Godmorgon!Verkar som det blir samma skitväder idag. SuckJag vill ju vara ute i rtädgården och jobba.Vad händer hos er idag?
    vi ska ev titta på en bil om man nu vågar sig ut.annars får det bli en rensa ur garderoberna dag
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-04 23:13:12 följande:
    Någon som vill ta en fika på ikano imorrn om de blir väder så man kan gå dit ut??
    har tyvärr inte råd.hade gärna tagit en fika
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2