Linköping, någon? del 2
Just det, tänkte säga oxå att har ni kompisar utanför denna tråd så att säga, som är sugna att gå på ett sånt party så är de oxå välkommna
Ju fler desto roligare ![]()
Just det, tänkte säga oxå att har ni kompisar utanför denna tråd så att säga, som är sugna att gå på ett sånt party så är de oxå välkommna
Ju fler desto roligare ![]()
Ska vi ta en helg då kanske? Runt 17 tiden? Kan ni då?
Tänkte lite på så att det är en tid då sambon kan ta barnen (eller Leo i alla fall) o åka nånstans.
Vad sägs om att ha meandi party söndagen den 31 augusti eller söndagen den 7 september? När man har fått kläderna (vilket oftast brukar ta nån vecka) så får man en faktura med kläderna o den ska vara betalad senast 20 dagar senare. Så därför så tänkte jag på de datumen för då hinner det bli den 25 septemer innan man måste betala dem o då har ju de flesta fått lön/FP/ barnbidrag.
dinana: Är det ok om jag tjuvar din bild i ditt galleri, där jag är med så jag kan ha den i mitt galleri oxå?
Går en lördag lika bra för er alla som vill komma på me&i party?
Säljaren kunde inte den 31 augusti, utan om vi skulle ha en söndag så kunde hon den 28/9. Men det känns så långt dit.
Så därför tänkte jag om ni kan kanske en lördag, dock ganska tidigt på dagen då, kanske runt 13-14 tiden, eftersom min sambo jobbar nästan varje lördag kväll.