Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon? del 2

Just det, tänkte säga oxå att har ni kompisar utanför denna tråd så att säga, som är sugna att gå på ett sånt party så är de oxå välkommna Ju fler desto roligare

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Ska vi ta en helg då kanske? Runt 17 tiden? Kan ni då?
    Tänkte lite på så att det är en tid då sambon kan ta barnen (eller Leo i alla fall) o åka nånstans.

dinana skrev 2008-08-10 14:08:13 följande:
    Har lagt upp lite bilder i mitt galleri från FL-träffen.. tyvärr fick jag inte in alla, eftersom en del var större än 2 MB... men men... (har inte tagit bort några dock... man skall ju se lite flummig ut på en hemmakväll =P)
    Haha, vilka bra bilder

Vad sägs om att ha meandi party söndagen den 31 augusti eller söndagen den 7 september? När man har fått kläderna (vilket oftast brukar ta nån vecka) så får man en faktura med kläderna o den ska vara betalad senast 20 dagar senare. Så därför så tänkte jag på de datumen för då hinner det bli den 25 septemer innan man måste betala dem o då har ju de flesta fått lön/FP/ barnbidrag.

MammaTillEKNS skrev 2008-08-10 20:30:50 följande:
    Hej å hå vilken rolig helg jag har haft mina föräldrar kom ner igår och överraskade oss  vi passade då på att byta rum...Nathalie fick vårt sovrum, kontoret fick hennes sovrum och vi flyttade in i rummet där kontoret varit...det blev kanonsnyggt! Tyvärr åkte de hem idag eftersom pappa måste jobba imorrn, men de kommer om 3 veckor igen :) Idag ringde fotografen från tidningen "mama" så jag ska bli fotograferad på torsdag Det ska bli sååå spännande och roligt Har ni andra haft bra helg?
    Vad häftigt Du måste säga till sen i vilket nummer vi kan se dig i, iofs lär jag väl märka det ändå eftersom jag prenumerar

dinana: Är det ok om jag tjuvar din bild i ditt galleri, där jag är med så jag kan ha den i mitt galleri oxå?

Går en lördag lika bra för er alla som vill komma på me&i party?
    Säljaren kunde inte den 31 augusti, utan om vi skulle ha en söndag så kunde hon den 28/9. Men det känns så långt dit.
    Så därför tänkte jag om ni kan kanske en lördag, dock ganska tidigt på dagen då, kanske runt 13-14 tiden, eftersom min sambo jobbar nästan varje lördag kväll.

ciccielv skrev 2008-08-11 08:08:09 följande:
    jag kan komma.men få dock ta med barnen om det är okej
    Det är ok
    Mizzz skrev 2008-08-11 08:18:44 följande:
    Jag kommer gärna. För mig går vilken dag som helst bra (helg) när det ligger så "långt" fram i tiden
    Vad kul
    Jag har föresten pratat med sambon om han vill/kan vara dj på erat bröllop o det kunde han Jag återkommer om priset. Om ni inte har ändrat er
    Fru T skrev 2008-08-11 11:33:13 följande:
    hoppar in å säger att här är man på BIM +8 å tänker inte testa förens onsdag nästa vecka när vi e hemma igen.men självklart kliar det som fan i fingrarna...ja lääängtar tills den här tiden i morron då vi ligger på en sandstarnd å soooolar nehepp nu ska ja ta tag i den där packningen, kan ju va skönt å ha det gjort innan man ska åka å ni, ta det nu lugnt med skrivandet, tänk på att ja inte kan läsa på en vecka
    Åh herregud att du klarar av att vänta med att testa, jag skulle bli knäpp
    Jag tror stenhårt på att det är en bebis i din mage

Ha det nu så underbart skönt i värmen o solen, jag är inte ett dugg avis
Svar på tråden Linköping, någon? del 2