• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-08-10 13:46:36 följande:
    men då kan vi nästan bestämma på fredag den 15'e kl ca 15.00 någonstans för att ta en fika, blir det bra väder kan vi ta det ute o om det är som nu håller vi oss inne o myser in oss i varmt kaffe o goa bullar..
    det låter härligt.. jag får nog ta något annat än kaffe dock... jag får utslag av kaffe.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-08-10 13:51:02 följande:
    det låter härligt.. jag får nog ta något annat än kaffe dock... jag får utslag av kaffe.
    drick vad du vill bara du dricker...
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2008-08-10 13:46:36 följande:
    men då kan vi nästan bestämma på fredag den 15'e kl ca 15.00 någonstans för att ta en fika, blir det bra väder kan vi ta det ute o om det är som nu håller vi oss inne o myser in oss i varmt kaffe o goa bullar..
    Jahaja, kanske dags att visa sig upp sig. ;)
    Ska kolla kalendern...
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2008-08-10 13:58:21 följande:
    Jahaja, kanske dags att visa sig upp sig. ;)Ska kolla kalendern...
    mmm du får vara min wingman, har ju inte heller visat upp mig...
  • Firstandhappy

funderar på om jag ska komma i korsett eller raffset, ja menar... ska man visa upp sig kan man ju lika gärna göra det ordentligt..

• dinana

Har lagt upp lite bilder i mitt galleri från FL-träffen.. tyvärr fick jag inte in alla, eftersom en del var större än 2 MB... men men... (har inte tagit bort några dock... man skall ju se lite flummig ut på en hemmakväll =P)

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-08-10 13:52:04 följande:
    drick vad du vill bara du dricker...
    Haha, ja jag skall i alla fall inte slå på stort som sista träffen. DÅ hade man med en flaska vin, två flaskor cider (varav en stark cider) och en xide.... man får va glad att sambon släppte in en sen när man kom hem.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-08-10 14:12:36 följande:
    Haha, ja jag skall i alla fall inte slå på stort som sista träffen. DÅ hade man med en flaska vin, två flaskor cider (varav en stark cider) och en xide.... man får va glad att sambon släppte in en sen när man kom hem.
    Låter som ett bra recept på en trevlig kväll...Flört
    va inne på din sida o kollade bilderna, oh va mysigt ni såg ut att ha det, känns på nåt konstigt sett inte lika skrämmande att träffa er nu när man sett er på kort??? don't ask me why??
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-08-10 14:18:07 följande:
    Låter som ett bra recept på en trevlig kväll...va inne på din sida o kollade bilderna, oh va mysigt ni såg ut att ha det, känns på nåt konstigt sett inte lika skrämmande att träffa er nu när man sett er på kort??? don't ask me why??
    vi är inte så farliga.. bits bara lite grann om någon säger något dumt..
  • Firstandhappy

oh my god, då kommer jag bli uppäten, vräker tydligen alltid ur mig dumma saket. t.om att grodorna som brukade hoppa har packat sina saker o flyttat..

Svar på tråden Linköping, någon? del 2