Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

MammaTillEKNS skrev 2008-07-25 08:59:39 följande:
    skorpan08: haha, får se om du kan hålla dig allt bra med er och tjejerna?
    Allt är bara bra. Nu vaknar Elin, dags för lite käk. Dom stora har jag inget hört från ännu, dom sover nog en timme till. ses i em!
    Kram
  • Skorpan08

Jag kan inte följa med på fikaträff denna vecka. Tyvärr. I morgon ska jag tvätta hela dagen och på onsdag ska jag packa och handla inför underbara Gotlandsresan. Ska bli så skönt att komma iväg. Är man hemma finns så mycket att göra med huset. Men nu ska vi bara rå om varandra och skoja med barnen.
    Det blir mindre kul att gå upp kl 03.0 för vi måste åka hemifrån kl 04.00. Hoppas barnen kan somna om i bilen.

• Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-07-28 21:53:16 följande:
    förstår ju att ni har att göra denna v med att åka och grejjor hoppas ni får trevligt och stressa inte för mkt.. då skickar ja din läkare på dig..
    Jag försöker att ta det lugnt. Maken blir hemma i morgon då hans körning blev avbokad. Så då ska jag köra med honom, han ska få städa bilen både invändigt och utvändigt.
  • Skorpan08

Godmorgon allihopa!
    Idag verkar det som det fläktar lite mer. Perfekt väder att hänga tvätt i mao. Toppen! För jag har väl 4-5 maskiner att köra idag.

• Skorpan08

Mammatill4a: Skönt att höra att du mår bättre idag. Glöm inte att dricka mycket!

• Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-07-29 09:18:57 följande:
    ja de är skönt  hoppas att ja får göra det hela dagen, för igår var ja helt utslagen, blää och fy..nej då ska komma ihåg att dricka mkt, vad hette de där tebl som du pratade om på apoteket?? har ju glömt de med mitt minne
    Dom heter resorb!

Resorb vätskeersättning återställer kroppens vätske- och saltbalans. En brustablett löses i 120 ml vatten (halvt glas). Använd ej mineralvatten.

Resorb är anpassad för barn över 3 år och vuxna.
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-07-29 09:26:38 följande:
    Här kan vi inte åka bil när de är för varmt som de är nu, både olivia och Liam klarar de inte, och inte ja hellerför den den så är glad om ja slipper..här har de stora lekt som aldrig förr nu på morronen , de har ritat och tittat på film aopch lekt pmm..hoppas de fortsätter så hela dagen
    Här är det inga problem att åka bil i värmen längre. Min mam lyckades laga ac:n i går. Hoppas det håller över Gotlandsresan bara.
  • Skorpan08

Mammatill4a: Visst kan du ge Olivbia det med, men bäst är ju ifall hon dricker vatten. Ja, du med förstås. Hon gillar inte vattenmelon, massor med vätska utan att barna tänker på det. Nu är den dessutom ganska billig också.Köpte en 10-kilos igår, den kostade 6,90 kg. Mumsigt gott!Elin fick smaka hon med, konstigt tyckte hon.

• Skorpan08
    PojkMaffia skrev 2008-07-29 13:42:15 följande:
    jag ska på arbetsintervju imorogn så kan inte hänga på hehe ska vara där 15:30
    Då får man lov att hålla tummar och tår för dig då!
    Lycka till!!!!
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-07-29 12:55:01 följande:
    Fikaträff onsdag kl 14.00
    kopiera och fyll i :
    Mammatill4a och lilla Almacicci med tösernaFru TzoanidisMammatillEKNSDinana (om jag har några pengar kvar)Marayah med två grabbar..
    Ha en riktigt trevlig fikaträff i morgon, ni får väl fika lite åt mig med*L*
Svar på tråden Linköping, någon? del 2