Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

Firstandhappy skrev 2008-08-08 19:43:26 följande:
    Inte den blekaste vart det ligger...fast det fanns ju dom som sa till mig när jag berättade att vi skulle flytta till Lambohov, va ska du bo ända däääääär ute???Öh va?? ja det är ju närmnre än mjölby iallafall..
    Det är paradiset i mina ögon, alldeles underbart, mitt ute på vischan.
  • Skorpan08
    Apipoulai skrev 2008-08-08 21:16:52 följande:
    Lambo = vischan... nä, nä, näVischan är där jag bor.Men i är välkomna en dag så ska jag bjuda på tacogratäng eller nåt.
    Jag bor ju inte i Lambohov utan på vischan i Idingstad.
  • Skorpan08

dinana: Tänkte kika på bilderna från i fredags men jag fick inte. Trist, jag som ville se hur kul ni haft och vad jag gått miste om.

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-08-10 21:36:50 följande:
    Oj, förlåt.. jag har fixat så att bara de näraste vännerna kommer åt sidan, men jag lägger in dig på listan så att även du kommer åt dem .... *testa igen*
    Nu kom jag in! Tack!!
    Kul att se, några ansikten kända jag igen andra inte, men ni ser jun ut att ha haft trevligt iaf.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-10 20:30:50 följande:
    Hej å hå vilken rolig helg jag har haft mina föräldrar kom ner igår och överraskade oss  vi passade då på att byta rum...Nathalie fick vårt sovrum, kontoret fick hennes sovrum och vi flyttade in i rummet där kontoret varit...det blev kanonsnyggt! Tyvärr åkte de hem idag eftersom pappa måste jobba imorrn, men de kommer om 3 veckor igen :)
    Idag ringde fotografen från tidningen "mama" så jag ska bli fotograferad på torsdag Det ska bli sååå spännande och roligt
    Har ni andra haft bra helg?
    Vad kul att få överraskningsbesök!
    Vi hade ju fullt av släktingar här i lördags, det var jättekul. Tyvärr var ju inte vädret det bästa så vi kunde ju inte vara ute i trädgården.
    Igår tog vi det lugnt mest hela dagen. P och I åkte till sin pappa vid lunch. Dom ska vara där tills på onsdag. J jobbade, sen kom hennes pojkvän på kvällen och ska väl stanna några dagar.
  • Skorpan08
    ciccielv skrev 2008-08-11 08:15:43 följande:
    inte mycket.blir ev en sväng till centrum ev stan efter kl 16.snyft huset vi såg i helgen är ej till uthyrning ännu.de vet inte om det ska användas till specialboende än.många har hört av sig och vill ha huset.vi får väll otur som vanligt.
    Vad trist med huset. Men vad är det man säger:"Hade man inte lite otur så visste man inte vad tur var" Kanske inte mycket tröst men ändå...
  • Skorpan08
    ciccielv skrev 2008-08-11 08:17:17 följande:
    så var det i lördags förmiddag solen sken och det var jättevarmt.men sen öste regnet ner resten av hela dagen.nån badning blir det väll inte mer denna sommar.i år hann man bada 3 gånger.
    Jag har inte hunnit bada nåt ännu. Hade tänkt bada när vi var på Gotland men vem kom inte på besök samtidigt som vi körde iland från fäjan om inte tantj**eln.
  • Skorpan08

Och så försvann solen igen. SUCK

• Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-08-11 09:27:55 följande:
    Idag händer inte mkt.. ska få besök av maria med barn och solen gick ju moln så vet i katten vad vi ska hitta på. karl kommer la hem skapligt med.. men om du känner dig ensam får du ju komma med en stund
    Det gör jag gärna om jagfår. Vill absolut inte störa.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2