Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon? del 2

MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 07:24:15 följande:
    Godmorgon tjejer!
    Underbart väder idag också Nu på morgonen har jag hunnit dammsuga, städat undan och fixat med tvätten Nu blir det dags för frukost!
    Idag fyller Nathalie 7 månader!!! Tiden går alldeles för fort!
    Vi ses i eftermiddag!
    Vad duktig du är!
    Grattis N på 7-månadersdagen! Stora kramar!
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-07-29 22:15:39 följande:
    jaa men då kanske ja kan få följa med dig nån gång efter förlossning och se hur de ser ut..vill verkligen inte börja tränna sj..även om ja inte kan göra lika mkt som andra , kan ja ju ta de i min taktjo då allt är bara bra, bara alma som har fått en liten gnäll perod på kvällen ,men som sagt tror de är värmen och tänder på G för hon tycker om att gnaga på vattenflaskan när hon vaknar och är ledsen.. och de stora leker med grannes barn ständigt så ibland ser man dem bara när man ska äta.. i helgen är de pappa helg för olivia med så då blir vi en mindre i familjen
    Du vet väl att du inte får träna direkt efter förlossningen, kroppen måste återhämta sig lite först. Nu kommer jag inte ihåg hur lång tid man måste vänta men det kan du ju fråga bm om.
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-07-30 09:19:17 följande:
    O herre jisses va du e i farten.. Här har ja precis fått på mig kläder. Marko vaknade vid 9 o Filip med. Ja visst e de fint väder idag. På MIN födelsedag o allt!!!
    Ett STORT GRATTIS från mig!!!
  • Skorpan08

Har nu varit på bvc och jösses säger jag bara vad denna tös växer. 66 cm lång och 6480 väger hon. Bvc-sköterskan mätte henne två ggr för att vara säker. På 3-månaderskontrollen var hon 62,5.
    Nu ska jag ge snuttan lite mat så vi kan åka och handla och sen hem och städa huset, klippa gräset och packa.

• Skorpan08

Nu har jag äntligen läst ikapp allt som skrivits medans vi var på Gotland. Gotland var självfallet underbart! Strålande solsken både torsdag och fredag. Lördagen var mulen och straxt innan vi skulle åka till färjan började det ösregna.
    Jag kommer att lägga upp bilder under veckan när jag får tid.
    Idag har jag tvättat som en tok. Det blir en del tvätt när man är på semester.
    Jag har läst om tjejkvällen, tyvärr måste jag avstå denna gång, vi åker till mina föräldrar i Sörmland tidigt på lördag. Där vi ska vara under hela dagen. Mina syskon med familjer kommer oxå dit, det ska bli så kul att träffa alla på en gång.
    Nu ska jag gå och krama kudden, jag är dödens trött.
    Godnatt och kram på er!

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-08-04 09:45:52 följande:
    Jag försöker komma på namnet på en hårsalong som ligger typ mittemot gyllenhuset, någon som kan hjälpa mig. Det är en trappa ner...
    Kan det vara Brännpunkt du menar?
  • Skorpan08
    PojkMaffia skrev 2008-08-04 10:25:05 följande:
    måstebara skryta över mig självsen januari har jag gått ned 19 kg har förlorat 123 cm över kroppen är sjukt stolt över mig själv, bara 8 kg kvar nu till målvikten!!!
    Vad duktig du är! Grattis!!! Har du några tips? Jag har 12 kg kvar att bli av med.
  • Skorpan08
    jlsj skrev 2008-08-04 16:45:02 följande:
    Hej!Vilken kul tråd. Jag hoppar gärna in också om det är ok. Är 31 år, bor i Linghem och har en son född -05.
    Hej och välkommen! Jag bor inte långt ifrån Linghem. Jag bor i Idingstad om du vet var det är. Jag är 38 år och har 4 döttrar.
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-08-04 17:52:48 följande:
    ja blir inte kloook min mage e helspänd funderar på att ta ett test inte för att hoppet e så stort utan mer för att visa för mig själv att det inte är någe...har inte vart på toa på flera timmar å inte heller drucki någe men nu e ja kissenödig (vilket ja ioförsig e jäämt)inte behöver det va morgonurin efter BIM ??
    Det behöver inte vara morgonurin men det ska vara minst 4 timmar sen senaste toabesöket.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2