• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Apipoulai

Apropå ingenting.
    Det var väldigt var det skulle regna!
    För att citera Ronja Rövardotter:

"Det är en regning sommar vi har!"

• Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-07-18 17:59:07 följande:
     Förstår dig helt och hållet! Trodde dock att jag skulle bli galen på det där ontet ett tag Gör det
    haha börjar ja bli redan nu., men tar panodil till kvällen så ja kan somna
    Maria84 skrev 2008-07-18 18:02:26 följande:
     Då ska jag kika där sen nu är det bäst att röja vidare ett litet tag
    här ska de ätas kvällsmat och mysa framför tv nu kan ja äta mera eftersom ja intew nåt upp till min inskrivingsvikt än
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-18 18:05:23 följande:
    sorry att du missuppfattade mig , just nu jag känner att det är ingen idé att skriva i tråden längretrevlig helg på er alla!
    ja svara bara på vad ja känner och tycker men de kanske är fel de med, du kan ju oxå lätt bli sur för inget om man råkar skriiva fel till dig
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Pyret bf 30/10~
  • playmate86

Summerlove08- det såg inte jag att hon skrivit kul där stod jag som en idiot

• jannovich
    Apipoulai skrev 2008-07-18 18:15:38 följande:
    Apropå ingenting.Det var väldigt var det skulle regna!För att citera Ronja Rövardotter:"Det är en regning sommar vi har!"
    Men nu ser man lite blå himmel! Man får ta vara på det lilla
  • playmate86

regn är inte ovanligt säger bara välkommen till sverige och den skvenska sommaren

• jannovich
    playmate86 skrev 2008-07-18 18:24:27 följande:
    regn är inte ovanligt säger bara välkommen till sverige och den skvenska sommaren
    Man får försöka vara lite positiv
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 18:01:09 följande:
    nja ettt par nya skor till ALMA och sen en sak till men finns bild på de i mitt gallri om en stund;-P
    hon är allt söt lilla almaGladja pikar vill man inte ha när man är gravid och orolig.det känns bra att allt var som det skulle med bebben och dig.du har ju berättat vad du har haft förr och då förstår man ju hur orolig du är för komplikationer under denna graviditet
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-18 18:05:23 följande:
    sorry att du missuppfattade mig , just nu jag känner att det är ingen idé att skriva i tråden längretrevlig helg på er alla!

men jisses.jag tyckte oxå att inlägget var lite fräckt.ibland får man tänka sig för vad man ex skriver.jag förstår mammatill4a att hon är orolig och ledsen.hon vill ju ha en graviditet utan komplikationer.varför lämna tråden för ett missförstånd?

jisses tjejer vad ni skriver.här har jag sytt lite igen och ska strax lägga upp lite mer tradera auktioner då det går bra på tradera igen

mammatill4a då får du vila upp dig.fick du veta vad din yrsel berodde på?hoppas du mår bättre nu.du får ha en bra helg.många styrkekramar till digGlad

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Apipoulai

playmate86: Nä, tyvärr. Men då kanske man kan få tid till att rensa undan alla papper å grejer som man inte hinner annars.

Kanske inte borde sitta vid datorn längre mao. ;)

jannovich: Blå himmel! Här e det bara gråa moln. Iaf om man tittar ut genom arbetsrummets fönster. Kanske finare på andra sidan. :)

• ciccielv

mammatillEKNS

vad gulligt att hon gör bakullesvolter.du kanske har en cirkusprinsessaGlad

vem har beställt detta skitväder?jag vill ha sol så man kan vara ute och ha skoj med barnen

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Apipoulai
    ciccielv skrev 2008-07-18 18:27:24 följande:
    jisses tjejer vad ni skriver.här har jag sytt lite igen och ska strax lägga upp lite mer tradera auktioner då det går bra på tradera igenmammatill4a då får du vila upp dig.fick du veta vad din yrsel berodde på?hoppas du mår bättre nu.du får ha en bra helg.många styrkekramar till dig
    Vad är det du syr och säljer på tradera? :)
Svar på tråden Linköping, någon? del 2