• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Cia80

ciccielv,
    Nä, känner inte att jag vill lägga ut henne på nätet.
    Men hon är ju såklart den sötaste

• Apipoulai

ciccielv: Den där gula vagnen var ju bara För snygg. Nästan lite ledsen att jag inte har barn som behöver en vagn. Isf hade jag lagt ett bud direkt.

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-18 18:27:24 följande:
    men jisses.jag tyckte oxå att inlägget var lite fräckt.ibland får man tänka sig för vad man ex skriver.jag förstår mammatill4a att hon är orolig och ledsen.hon vill ju ha en graviditet utan komplikationer.varför lämna tråden för ett missförstånd? jisses tjejer vad ni skriver.här har jag sytt lite igen och ska strax lägga upp lite mer tradera auktioner då det går bra på tradera igenmammatill4a då får du vila upp dig.fick du veta vad din yrsel berodde på?hoppas du mår bättre nu.du får ha en bra helg.många styrkekramar till dig
    ja alma är allt go och full av BUS var ju kul att springa i vatten pölarna med sina nya skor;-P. nej hon viste inte men trodde på mitt låga blodtryck, men har alltid haft lågt , fått de efter min mamma
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Pyret bf 30/10~
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-18 19:09:46 följande:
    Mammatill4a: vad shoppade du då? ciccielv: mm, tror hon är en cirkusprinsessa hon tycker det är jättekul
    nya skor till ALMA och veckohandling av mat är oxå klar
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2008-07-18 19:15:12 följande:
    ciccielv: Den där gula vagnen var ju bara För snygg. Nästan lite ledsen att jag inte har barn som behöver en vagn. Isf hade jag lagt ett bud direkt.
    Såg att det fanns flera gula vagnar. Jag syftade på den med löv.:)
  • Leos och Vincents mamma
    Summerlove08 skrev 2008-07-18 16:06:54 följande:
    Men det skrev hon ju igår redan att hon skulle hoppa över fikat för att hon hade ont. Missade du det?Ursäkta att jag stormar in så härJag är en tjej på 34 år som bor i Linköping och som har följt den här tråden i tystnad ett tag. Men nu kände jag att jag vågade skriva lite
    Välkommen
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Hej alla glada!! Nu har ja läst ikapp de ja missat sen ja for hemifrån igår. Var juh femtioelva sidor.. hihi.. resan uppöver gick bra men tog oss 12 timmar som brukar ta ca max 8 timmar... Men så övningskörde juh sambon en bra bit med.. Idag har de regnat som bara denn och blixtrat lite och åskat.. Nu ska ja mata lillen..

jannovich: Häftigt, va har du för släktingar där?? Ja har bott där typ hela mitt liv innan ja för två år sen flytta till Linköping.

Skorpan: Så skönt att det går åt rätt håll för elin.. Så söt hon var i bumbon!

Cia: STORT grattis till tösen..

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-18 19:25:33 följande:
    Hej alla glada!! Nu har ja läst ikapp de ja missat sen ja for hemifrån igår. Var juh femtioelva sidor.. hihi.. resan uppöver gick bra men tog oss 12 timmar som brukar ta ca max 8 timmar... Men så övningskörde juh sambon en bra bit med.. Idag har de regnat som bara denn och blixtrat lite och åskat.. Nu ska ja mata lillen.. jannovich: Häftigt, va har du för släktingar där?? Ja har bott där typ hela mitt liv innan ja för två år sen flytta till Linköping. Skorpan: Så skönt att det går åt rätt håll för elin.. Så söt hon var i bumbon! Cia: STORT grattis till tösen..
    Så skönt att allt gick bra med resan upp.. var Filip snäll under färden, har lagt in bilder på barnen och filip i min mapp nu som ja tog när ni var här, hoppas de inte gör nåt...
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-07-18 19:25:33 följande:
    Hej alla glada!! Nu har ja läst ikapp de ja missat sen ja for hemifrån igår. Var juh femtioelva sidor.. hihi.. resan uppöver gick bra men tog oss 12 timmar som brukar ta ca max 8 timmar... Men så övningskörde juh sambon en bra bit med.. Idag har de regnat som bara denn och blixtrat lite och åskat.. Nu ska ja mata lillen.. jannovich: Häftigt, va har du för släktingar där?? Ja har bott där typ hela mitt liv innan ja för två år sen flytta till Linköping. Skorpan: Så skönt att det går åt rätt håll för elin.. Så söt hon var i bumbon! Cia: STORT grattis till tösen..
    här har det bara ösregnat.hoppas ni får en trevlig helg
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 19:14:08 följande:
    ciccielv: kunde du sy en sittdyna till vår sitty??
    självklart vännen.bara du ser ut nått tyg.
    Apipoulai skrev 2008-07-18 19:18:52 följande:
    Såg att det fanns flera gula vagnar. Jag syftade på den med löv.:)
    ja den vart litte skojig.den har en ny ägare nån stans i sverige.just nu har jag bara den röd/guka retrovagnen kvar.är ju vagngalen sen -94.men nu får bara lillan åka vagne 1 månad till.sen blir det att sy tillbehör och renovera ev retrovagnar framöver
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 19:17:58 följande:
    ja alma är allt go och full av BUS var ju kul att springa i vatten pölarna med sina nya skor;-P. nej hon viste inte men trodde på mitt låga blodtryck, men har alltid haft lågt , fått de efter min mamma

skönt att du kan andas ut och att allt är bra med dig och bebben.Gladalma är så söt när hon vinkar och kör med sitt gulliga smile.

jag som tänkte sy ännu mer såg att vadden är slut redan.så det får inköpas under helgen.

Cia80 skrev 2008-07-18 19:14:11 följande:
    ciccielv,Nä, känner inte att jag vill lägga ut henne på nätet.Men hon är ju såklart den sötaste
    igen fara.jag är likadan med bilder.därför kör jag med spärrad sida.har haft fult folk som har snokat på min sida osv.sen har en eller två användt mitt namn o personnr till olika urkundsförfalskingar så jag är extra noga numera
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2