• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Leos och Vincents mamma
    glitterkorn skrev 2008-07-19 11:32:16 följande:
    Var oxå i söderköping häromdagen och åt glass blev dock " snabb luckan " var sådan kö och kände i för att stå i den med Julle ! Men jag blev så nöjd med min glass endå ;)
    Det var ingen kö alls när vi kom, men 10 min efter var det superlång kö.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-19 11:35:50 följande:

Det var ingen kö alls när vi kom, men 10 min efter var det superlång kö.
    Jag det ändras fort varit där två gånger innan ( förra sommaren ) då var det ingen kö alls , men men :)

Vad ska alla hitta på i dag då ? :)
  • Leos och Vincents mamma
    glitterkorn skrev 2008-07-19 11:37:07 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-19 11:35:50 följande: Jag det ändras fort varit där två gånger innan ( förra sommaren ) då var det ingen kö alls , men men :)Vad ska alla hitta på i dag då ? :)
    Vi ska nog åka till busfabriken om ett tag, så Leo får busa av sig lite. Annars blir det lugnt idag.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-19 11:38:27 följande:

Vi ska nog åka till busfabriken om ett tag, så Leo får busa av sig lite. Annars blir det lugnt idag.
    Ok vad roligt :)

Där var jag med min brorsdotter för några dagar sen , det var jätte skoj ! ( första gången jag var där ) var helt slut sen ;)
  • glitterkorn

Funderar på att åka till simhallen och bada lite med Julle någon dag ( han är 8 månader nu )

Någon av er som har koll på hur varmt det bör vara i vattnet o så ? Finns det någon simhall med lite varmare bassänger som är anpassat för mindre barn ?

• Firstandhappy

Tjohoo ska skriva kontrakt på onsdag, men är lite orolig över vissa saker, är det någon här inne som har stångåstaden som hyresvärd??

• Summerlove08
    Firstandhappy skrev 2008-07-19 11:53:53 följande:
    Tjohoo ska skriva kontrakt på onsdag, men är lite orolig över vissa saker, är det någon här inne som har stångåstaden som hyresvärd??
    Ja jag bor i stångåstadens hus
    Love is in the air
  • playmate86

Firstandhappy:- jag bor i stångåstaden med

• Firstandhappy

är det nån som vet hur hårda dom är på inkomst??
    Jag går hemma på FP och har jobb vid sidan av, jobbar timmar, ingen bet-anm.

• playmate86

Firstandhappy- vad har du redovisat till dom för inkomst???

jag har soc och snart csn så länge du kan bevisa att du kan betala hyran varje mån är det lugnt annars får d ha en borgenär med dig som kan gå i godo för dig

Svar på tråden Linköping, någon? del 2