Paddan i Göteborg
Har du åkt paddabåten?? Själv bor jag i Göteborg. Åkte den när jag var liten men undviker den som vuxen...
Har du åkt paddabåten?? Själv bor jag i Göteborg. Åkte den när jag var liten men undviker den som vuxen...
och du har missat den varje gång??
Skitroligt att åka den ju. Jag bor i Göteborg o har åkt den massa gånger.
Jag har inte åkt den, men jag tycker att det är jättekul att åka sightseeingbåt i Stockholm fast jag bor där, så jag undrar ju vad som är så hemskt med paddan
Annat: jag har bott i Göteborg, men tror inte jag åkt den vare sig som boende eller som turist.
Däremot tror jag åkt Laxen i Ängelholm för många år sedan. ![]()
Har åkt den flera gånger (bor i GBG) mycket för att jag varit guide åt kompisar på besök men också för att jag tycker den är rolig
Kul att leka turist i sin egen stad ibland ![]()
Svarade annat.
Jag missade den förra gången jag var där, men inte med flit.
Får se om den hinns med nu den här gången.
Men tyckte att det verkade lite läskigt att man måste böja sig ner i båten när man ska under en bro, är det så?
Har klautrofobi så det känns inte alls kul om det är trångt!
jag har åkt den massa gånger då jag bodde i göteborg. brukade ta med syskonbarnen som tyckte den var jätterolig.
Jag har bott i göteborg i fyra år men aldrig åkt den. Jag lägger hellre de pengarna på annat ![]()
Jag har åkt den som 10 åring eller hur gammal jag var när jag var där. Som vuxen och besök i gbg har inte tiden funnits. Gjort annat i stället.