Inlägg från: 1 tu 3 |Visa alla inlägg
  • 1 tu 3

Phil and Ted syskonvagn del 11

AnetteGunnarsson skrev 2008-07-29 13:20:46 följande:
    Någon som nyligen beställt singel Solskydd från fritidsportalen som vet om den lilla biten bak är med öglor eller karbordeband??Skall ha med öglor.
    Hm.. har precis beställt UV-skydd från dem, men tänkte inte på att det kunde vara olika. Ska ha med kardborreband och får ju nu hoppas att det är det som jag får.
  • 1 tu 3

Har haft min vagn nu i en vecka och den känns bra, förutom att lillkillen verkar avsky att vara vaken och ligga i bebisläget . Han somnar bra där, men i vaket tillstånd kan kan verkligen gallskrika. vet inte om det är för trångt eller för varmt. Jag satte honom en liten stund uppe i syskonsitsen så fick han sitta och kolla in storesyrran när hon lekte

Tycker det är lite svårt att ta i och ur bebis, men det är väl en vane sak det också. Vagnen är ju supersmidig när vi ska iväg, men ja tror ändå att detta är en vagn som jag måste lära mig att trivas med.

imorgon tror jag att mina beställda varor från fritidsportalen kommer. Köpte hangbag, pannierbags och singel UV-skydd.

• 1 tu 3
    Lokatt skrev 2008-07-29 21:22:44 följande:
    1 tu 3 skrev 2008-07-29 21:18:12 följande:
    vissa bebisar gillar ju inte att åka vagn, särskilt liggandes. jag har en av dom Hur gammal är han?
    han är två månader och har varit en liten famnkille, men har blivit lättare att lägga ifrån sig en stund. Nä, han kanske inte gillar vagn. min dotter var aldrig sån, så jag är inte van.

Tror han kommer vilja sitta upp och titta rätt tidigt.
  • 1 tu 3
    Lokatt skrev 2008-07-29 21:37:27 följande:
    1 tu 3 skrev 2008-07-29 21:28:43 följande:
    ja vissa barn är ju så. brukar bli lite bättre när dom sitter. Titta i mitt galleri på stödkudden jag har i min syskonsits, med den kan man sätta dom ganska tidigt och det blir fortfarande stabilt och mysigt. Blir som en bilstol
    Såg ju lite mysigt ut, var har du köpt den?
  • 1 tu 3
    gustafssons skrev 2008-07-30 00:20:20 följande:
    Hallå igen här inne!!Ja har lite funderingar på mjuklift nu..om man inte köper en p&t coccon...vilka andra märken passar då?
    har hört att babyproffsens egna märke, babytravel, kan fungera.
  • 1 tu 3

nu kom min varor från fritidsportalen, men inget UV-skydd var med och inte heller ngn notering om att det var slut i lager eller så, lite irriterande. Hade verkligen behövt UV-skyddet nu i solen.

Sen är jag lite missnöjd med mitt val att köpa hangbagen. Tycker inte den fyller den funktionen som jag behöver. Får ju knappt plats med plånboken där i och sen två delar man ska ha flaskor känns lite onödigt. Borde ha testat den i ngn affär först inser jag nu.

• 1 tu 3
    Lokatt skrev 2008-07-30 12:38:55 följande:
    1 tu 3 skrev 2008-07-30 12:36:25 följande:
    Jag älskar min hangbag!! Jag får plats med min filofax-plånbok, mobil nycklar och servetter i stora facket, så hur stor plånbok har du? Dessutom kan man ha annat i flaskhållarna, solhatt, dregelhandduk, solkräm mm.!
    Ha ha... ja jag kanske ska testa lite mer då.
  • 1 tu 3

en sak ang sidoväskorna. Tycker att den hänger så snett när jag satt på den på vagnen, men på bilderna hänger den rakt.

Kanske ett mindre problem, men det stör mig en aning. Hur hänger era?

• 1 tu 3

Ja jag får nog ta mig tid till att undersöka mina väskor ordentligt ikväll när barnen somnat.

lillkillen sover jättebra i vagnen när inte syskonsitsen sitter på. Kanske han tycker det blir lite instängt.

• 1 tu 3

Fick svar från Fritidsportalen att UV-skyddet var försenat 2-3 v. valde att ta bort beställningen så går jag till Babyland istället. Visserligen 100 kr dyrare, men jag vill inte vänta. Som det är nu så hänger jag massa filtar på vagnen som bara blåser upp och ser fult ut.

dessa pannierbags känns lite omständliga (fy vad jag klagar), men är det ngn som använder ngn annat än dessa?

Läste om fjällräven kånkens lilla ryggsäck. funkar den?

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11