Inlägg från: CasaMia |Visa alla inlägg
  • CasaMia

Phil and Ted syskonvagn del 11

Kanske en dum fråga, men är inte Dash och Vibe mycket dyrare än Sporten?

Junitråden - för oss som var med ...
  • CasaMia
    Suss: Kånken ryggsäcken - hur ska de där extrabanden med tryckknappar sitta? De som sitter lixom dubbelt med axelbanden när man får den. Jag fattar inte vad de har för funktion.

Ber om ursäkt för en OTT-fråga, men när det nu dök upp så är det något jag har undrat över ... Generad
  • CasaMia
    Asereht: Det såg ju jättebra ut - men 79:- i avgifter för nåt som kostar 99 ??

Suss: Ja, så långt fick jag till det oxå, men om man vill ha remmarna nånstans mittemellan? Var gör man av dem då?
  • CasaMia
    Kreativ: Hur går det med din gröna vagn - den är ju så snygg! Men blir den inte lätt skitig? (så det syns alltså)
    ♥ (¯`°?.¸ ღ Min Sanna kärlek ღ ¸.?°´¯) ♥
  • CasaMia
    mellebus: Jag har inget svar om reseväskan, men i ärlighetens namn är jag tveksam om jag hade tagit med P&Tn på flyget - inte på en veckas charter i alla fall, så som de hanterar bagage. Jag hade nog tagit en billig paraplysulky eller 'skräpvagn'. Skillnad är ju om man ska vara borta ett tag. Sen iofs gäller ju säkert försäkring och så, så det är väl jag som är fånig.
  • CasaMia

Jag hoppar in och undrar lite jag med

Lokatt
    :
    "... Eller så köper man hela Layzy ted från p&t och får delar till en babysitter. ..."

Letade på Pramworld, men hittade inte den. Finns det nån länk?

En fråga till: Ska man köpa pump till?

• CasaMia

Var inne på Peppermint och läser denna text:

Please note we are only able to ship Phil and Teds products to customers within the UK

Är det nåt nytt eller?

Hittade nämligen ingen Lazy Ted på Pramworld, så jag tänkte kolla alternativen utifall att ...

• CasaMia

Då får det väl nästan bli Pramworld som jag tänkte från början, trots att de inte har Lazy Ted - jag vet ju inte ens om jag ska ha sånt ju ...

Ingen här som har försökt få extra rabatt för oss i tråden - det är ju rena agenturen ju

• CasaMia

Vänta nu - hallå - stopp - stanna! Köper ni inte cocoonen till P&T sport alltså? Nu blir jag nyfiken! Vilken platta kapar man? Vad kostar carena och vad var det andra? (och vad kostar cocoonen? hade för mig den ingår i det paket jag tänkte köpa) Jag som just har nästan tänkt försöka sy footsack eller liknande, ska jag operera på enlift oxå för att få den i rätt mått? Fundersam

Kan inte nån förklara varför och hur så till och med jag fattar - PLZZZ!

• CasaMia

AnetteGunnarsson skrev 2008-09-12 08:18:20 följande:

Har hittat en svart fårskinnsfäll som jag ska ha i vagnen nu :0)Men vet inte om det är för tidigt att lägga i den redan?? Det är storasyster som ska ha den i syskonsätet ovanpå lillebror :)
    Nu blev jag nyfiken - vad har du hittat för fäll?
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11