Phil and Ted syskonvagn del 11
Norgesessan: Finns det rea i Norge ännu? (Bor fyra mil från gränsen)
Liten Måne: Visst reagerar man! Men tyvärr har ju leverantörer och återförsäljare gjort såhär förr och lyckats.
Men vad bra om du vill maila och trycka upp regelboken under näsan på dem! Kanon!
-
Jag fick just erbjudande av en jag känner som ska till USA att hon kan köpa med en vagn till mig. Nån som har köpt från USA? Vad kostar de där? Var handlar man? Nån som vet?
Ingen som köpt vagn i USA? Eller vet nån som har gjort det?
Lokatt: Vet du om de blev nöjda? Något strul? Blev det mycket billigare?
Hur gör man genom tullen? Man får väl köpa för eget bruk eller som present när man reser va?
Åsalie: Jag har en kompis som ska dit nästa helg och hon frågade om jag ville ha hjälp.
Kikade snabbt på första bästa webbutik och fick ihop det till ca 3.900:- för en sport med syskonits, regnskydd, uv-skydd & hangbag och det är ju jätteskillnad.
Frågan är om man kanske till och med ska kolla på Vibe eller Dash när nu priserna ligger så mycket bättre ...
Spännande att följa din montering Åsalie
v40 säger du? - imponerande att du monterar vagn öh taget - fast iofs hade jag gjort likadant och jag är 40+1 idag
Har dock inte beställt vagnen än, för det skulle jag ju ha gjort samma dag som du ...
Jag undrar igen - vågar jag köpa Vibe från USA om man inte kan reklamera, eller ska jag hålla mig till Sport som jag tänkt från början? Det kanske är mindre barnsjukdomar på den?
Kan inte nån insatt hjälpa mig med för- och nackdelar på de båda. Får inte så mycket ut av det som står i trådstarten.