Inlägg från: gustafssons |Visa alla inlägg
  • gustafssons

Phil and Ted syskonvagn del 11

Hallå igen här inne!!

Ja har lite funderingar på mjuklift nu..
    om man inte köper en p&t coccon...
    vilka andra märken passar då?

• gustafssons
    Missy Cat skrev 2008-07-30 09:56:12 följande:
    Ja den lilla med egen suflett
    Är det bara bebytravels som fungerar? det finns ju massor med märken...
    Blir det inte konstigt med en suflett på den?

• gustafssons

någon som beställt bara cocconen från england? blir det prisskillnad även på en billigare sak?

• gustafssons
    Lokatt skrev 2008-07-30 21:01:02 följande:
    tyvärr är frakten för dyr för att det ska löna sig, blir nog dyrare tom. från pw kostar frakten 20 pund oavsett storlek på paketet
    ok. tack!
    Det finns några på blocket såg jag..
    känns lite tidigt att köpa den än..men... vi köpte tösens vagn i v 12..
    å ja är i v 10 nu..så
    det är ju ingen panik. Ska kika lite på andra oxå
  • gustafssons

jag använder brios myggnät...på sp. fungerar fin fint.

• gustafssons

det vet ja inte... jag använder parasoll

• gustafssons

Jag sydde ett skydd så jag använder inte den "plastväggen" vid huvudet. Där är det behandlat tyg nu. så jag ställer henne alltid med den sidan mot solen.
    Satt det du hade sett på... framsidan/ovensidan?

norgesessan skrev 2008-08-01 22:01:19 följande:
    Gör jag med, men skulle haft nåt som skyddar benen..som idag sov han när vi åt middag ute..men vi hadde tur med skuggan..Jag såg dock ett fiffigt sufettsolskydd i köpenhamn i dag, såg säkert 5 vagnar med det...(vanliga vagnar), det var en jättelång suflett som täckte vagnens suflett, och ett bakstycke..hela grejen knöts fast här och där...Är det någon som har sätt nåt liknande? Hittade ingen babyaffär så jag kunde inte titta..var bara i stan, inte på Fields..Ville gärna prova.
  • gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-01 22:23:27 följande:
    JAg tänkte också fixa ett nytt bakstycke....och fixa till åkpåsen vi har (brio) så den passar bättre, och får samma tyg..Och en footsack vill jag fixa till...

Är det brio åkpåse du har? inte brio mjuklift?
  • gustafssons
    Malo skrev 2008-08-01 23:16:38 följande:
    Hur skulle ni ha gjort? Jag har en Sport köpt i vintras i New York. Nu ska mina föräldrar över igen och jag undrar om jag ska "uppdatera" mig till Dashen? Är det värt det? Har svårt att motivera ännu ett vagnbyte hos mannen, men det borde ju gå på ett ut att sälja sporten i sverige och köpa en Dash i USA.Det som stör mig med Sporten är ju bromsen som är trög och att det blir så lortigt vid fötterna och detta ska ju va bättre med Dashen. Hur skulle ni ha gjort? Jag har ju inte sett Dash på riktigt. Kanske är det inte värt besväret eller?
    Jag frågade på barnens hus om det här med bromsen.. å enligt dom va den lika på dashen.. jag köpte sp i mars, å har kikat på den andra..
    Men Nej.. den är lite...plastig ut...tycker jag... nej ja trivs med sp.n
  • gustafssons
    Malo skrev 2008-08-01 23:27:45 följande:
    Men ska inte Dashen ha bromsen i styret? Men den kanske är lika trög för det? Eller har jag missförstått?
    Jag har inte kollat, bara frågat om bromsen. tittade på den Innan på ett annat ställe, men kollade inte så mycke på de teckniska sakerna då..
    Men är det på styret...vill jag Inte ha den.
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11