Inlägg från: gustafssons |Visa alla inlägg
  • gustafssons

Phil and Ted syskonvagn del 11

Ja jo det vet ja om... uppförsbacken.. jag hade fått för mig att det va helt stopp där framme. Men då är det inte det! Bra!

då borde man ju kunna lägga nått för att få bort uppförsbacken å ha en längre lift i?   eller?

• gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-03 00:40:02 följande:
    och att fästa ett skärp/band under syskonsitsen underlättar mycket...
    hur hjälper det?
    ja är nog helt snurrig..
  • gustafssons

kommer inte syskonsitsen väldigt högt upp? sitter den under ...taket?

• gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-03 11:24:39 följande:
    Huvudändan ligger fortfarande där den ska ligga, sen föreställer jag mig att plattan (den kortare) gör att den ligger där den ska, innan "uppförsbacken", men resten av mjukliften (där det inte finns platta) sticker fram...men vänta med att köpa en till jag har provat..ska prova så snart det går..sen måste sambon få tag på en såg..(har semester nu, han har på jobb). Just nu ligger den utan bottenplattan, och då ligger den bra, men plattan är ett måste eftersom det är två stålpinnar under som handtagen sitter i...(allt går att ta bort så det blir åkpåse sen)
    ok. Har du en spånskíva eller vad kör du för platta? den som hör till?
  • gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-03 19:07:48 följande:
    Tittar på bauhaus eller nåt öiknande, på spånplattor som inte ger efter, och som är tunna.
    Va å hälsade på en bekant idag som sa att jag kan ta deras baby tavel lift han är 2 å använder den just nu. men de ska lägga undan den snart
  • gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-03 19:07:48 följande:
    Tittar på bauhaus eller nåt öiknande, på spånplattor som inte ger efter, och som är tunna.
    va det längsen du köpte väskan på stdium? Jag använder en ikea family väska på en sida nu. men skulle ju behöva en väska på andra sidans en, som är lite ..större
  • gustafssons
    norgesessan skrev 2008-08-04 11:51:58 följande:
    Gustavsson, köpte den förra veckan i malmö. Köpte två.
    då får ja kolla om man kan beställa på nätet eller om dom  finns här uppe
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11