Inlägg från: Proletariatet |Visa alla inlägg
  • Proletariatet

Phil and Ted syskonvagn del 11

1 tu 3 skrev 2008-07-30 12:36:25 följande:

nu kom min varor från fritidsportalen, men inget UV-skydd var med och inte heller ngn notering om att det var slut i lager eller så, lite irriterande. Hade verkligen behövt UV-skyddet nu i solen.Sen är jag lite missnöjd med mitt val att köpa hangbagen. Tycker inte den fyller den funktionen som jag behöver. Får ju knappt plats med plånboken där i och sen två delar man ska ha flaskor känns lite onödigt. Borde ha testat den i ngn affär först inser jag nu.
    Jag fick också hem min hangbag från fritidsportalen idag, jag älskar den! I facken för nappflaskor har jag rullat ihop tre blöjor och i det andra en rulle med hundbajspåsar
    I mittfacket fick både plånbok, pass, nycklar och tvättservetter plats. Kanske ska köpa en mindre plånbok? Det enda negativa är att ögonkontakten med lillebror inte blev så bra, men wtf alltid är det ju nåt.
    Tänkte köpa skiphops saddlebag också, som ett komplement när man ska bort lite längre och behöver fler blöjor, ett ombyte och så.
  • Proletariatet
    Thulo skrev 2008-07-31 18:14:22 följande:
    Tänkte höra om det är någon som har en namnskylt på sin vagn?Var sätter ni den då?
    Jag har namnskylt, jag har fäst den på sidan, finns en bild i mitt galleri, men jag vet inte om det framgår hur den sitter där.
  • Proletariatet
    junk skrev 2008-07-31 21:04:08 följande:
    Någon som vet? köpte den begagnad och den saknar bumperbar samt det där plaststycket man kan sätta fast bak med kardborrband. Nått man kan beställa som reservdelar? sambon hämtade den så han visste inte vad han skulle kolla efter.
    Vad är bumperbar?
  • Proletariatet
    Thulo skrev 2008-08-01 07:59:00 följande:
    blir det inte svårt att fälla ihop vagnen?finns det någon fotsack som passar ?
    Det är inga problem alls för oss
  • Proletariatet
    Tutilure skrev 2008-07-31 13:22:57 följande:
    Ja, det är bara ett hål.Undrar lite om någon runt Uppsala-trakten som skulle vara intresserad av att gå ihop med en beställning från Pramworld? Så att vi delar på frakten, blir lite billigare då. Vill beställa Cocoon och pannier bags, men det lönar sig inte om jag beställer själv.
    Jag bor i sala, så det är ju inte långt ifrån, vill också beställa pannier bags, kommer det löna sig isåfall?
  • Proletariatet

Lokatt: Jag funderar på att göra som du och köpa sportens syskonsits, men vart gör man det, säljs de lösa på ex. pramworld (jag hittar de inte) och vad kostar de ca?

• Proletariatet
    Lokatt skrev 2008-08-02 20:38:19 följande:
    det finns här tex. butik.mammapappabarn.nu/index.php/cPath/52_86men då är det hela sätet, med ram och allt. jag har bara tyget som sitter på e3 ram. (bättre för då behåller man dessutom positionsknapparna uppe o nere) Kan tänka mig att man kan köpa syskonsitsklädsel löst, men då får man maila försäljaren och köpa det som "reservdel".
    Tack för snabbt svar! Har mailat dem nu och kollat om de har det som reservdel *hoppas*
  • Proletariatet

Ännu en fråga (jag har gott om såna ikväll)är Bonti de enda som säljer OTH dynor? Skittråkiga färger ju, beror sånt på säsong eller?

• Proletariatet

Grattis till Ludwig! Härligt att få ut och köra vagnen med båda sina älsklingar, då är man som stoltast

• Proletariatet

Sportens regnskydd passar iaf utmärkt på e3:an

En fråga, hur mkt viloläge är det egentligen på sporten? En kompis var och kollade på den och hon tyckte det var väldigt lite lutning det blev. Är det verkligen värt att köpa sport syskonsitsen till min e3 isåfall? Hur är er uppfattning?

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11