milimina skrev 2008-08-24 18:54:20 följande:
vi ska köpa vagnen i usa men innan det ska vi nog ta en vända till babyproffsen och provköra. det är ju skillnad att få klämma på vagnen ordentligt än att bara se bild. kanske gillar jag nån av de andra modellerna bättre när jag fått provrulla dem lite.det kanske ingår regnskydd osv om man köper allt som ett kit? men hur är det med suflett/solskydd till den som sitter bak? alt fram i syskonsits, räcker sufletten till den? vad kan man annars ha som suflett för den bak?pannier bags tänkte jag skippa men finns det nåt annat trick att fästa skötväskan eller får man bära på den helt enkelt? känns ju inte som om man kan hänga den på styret när ett av barnen ska sitta precis under lift är nog en smaksak jag känner inte behovet av den riktigt, men visst följer den med säger jag väl inte nej
tänk på att pannierbagsen inte är skötväskor, utan lite som istället för varukorgen. i varukorgen kan man inte ha så jätte mycket, dels när bebis ligger, för då kommer man inte åt, dels när syskon sitter, för då ska det ha fötterna där.
Det bästa enligt mig (och många här

) är att ha en pannier på ena sidan och en skötväska på andra.
ska ni åka till usa eller känner ni någon där? tönk annars på tull, moms avgifter, då lönar det sig inte om man beställer antagligen.