Inlägg från: S u s s |Visa alla inlägg
  • S u s s

Phil and Ted syskonvagn del 11

Missy - Jaha... Men lappen där det står 2007 på är ju fastsydd på klädseln? Som har öglor? Hur är det möjligt, har jag fått en hybrid?

• S u s s

Missy - DEC 2007 står det på min, kikade nyss.
    Och ja, vagnen uppfyller ju alla v2-kriterierna. Kanske var i slutet på förra året v2orna kom då...

• S u s s

Om man har syskonsätet bak, visst kan man fälla huvudsitsen till viloläget med enbart kedjorna ändå?

• S u s s

Missy - Skulle också vilja ha plastskydd som lös del, men jag tyckte det såg fastsytt ut! Alltså att det stack ner genom sömmarna i fotstödet, så då måste man väl köpa hela nedre delen av klädseln?
    Jag ska nog också gå och fråga på babyland iallafall, om det går att beställa in bara plasten, man vet ju aldrig.
    Var det dem du också tänkte fråga, eller ska du maila P&T direkt?

• S u s s

Någon som vet hur Bugs Bunny fungerar?
    Är det en dyna man sitter på?

Och är det någon som är på väg att beställa vagn från pramworld?

Jag vill beställa en åkpåse, men blir lite dyr frakt om man bara ska ha den.

• S u s s

Och vet någon maxvikten på Lazyted?
    Det står inte i specifikationerna på P&T's hemsida tyvärr, men man ser ju en stor unge sitta i den på en av bilderna...

• S u s s

Tack för era svar!
    Jag har inte tänkt köpa Bunnyn...

Men jag förstod fortfarande inte VAD det är för nåt.
    Det är alltså en dyna? Eller som en åkpåse man sitter inuti?

• S u s s

Finns det ingen åkpåse som de har gjort hål nertill vid fötterna för stövlar?
    Det vore ju onekligen praktiskt om det fanns en åkpåse man kunde öppna nedtill vid behov!

• S u s s

Missy Cat skrev 2008-08-22 22:17:42 följande:

om det finns en 2 vägs dragkedja..
    Ja precis. Det räcker ju med att det finns två "dragflärpar". Borde ju inte vara så svårt att få till.

För mig är det för jobbigt att sy en helt ny åkpåse, men man kanske kan ta en befintlig och bara byta blixtlås på den... hmm...
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11