-
min lilla ville sättas tidigt, då tycker jag lutningen är välldigt bra! Jag hade ju e3 syskonsits, men köpte en sp sits bara för vi ville ha lutningen!Rastafairy skrev 2008-09-28 20:22:54 följande:andvänder ni ofta viloläge på syskonsitsen bak till errt mindre barn (i vilken ålder?) Tycker ni detta är oumbärligt att kunna göra?
-
javisst får du det, sålänge du inte har egen vinning i det (dvs, din butik osv.)JosefinsMamma skrev 2008-09-29 12:37:01 följande:Hej hej... idag vart jag på babyproffsen och beställde en sport... blå camo... levereras på måndag nästa vecka.Får man lov att tipsa i tråden om butiker som har erbjudande just nu... jag är inte så haj å reglerna??
Tipsa på du -
Liten måne skrev 2008-09-29 21:43:37 följande:
Kom igen, hjälp mig nu Får dom in tillräckligt många klagomål kanske dom öppnar england igen. Dom förlorar ju bara på att inte skicka hit då kommer ju bara 2hands marknaden att bli större (eftersom dom nya kostar så mycket mer här). Så skicka nu lite arga mail tillinfo@outnabout-atp.com behöver ni slå upp ord, gör det på www.tyda.sehar välldigt svårt att formulera ett brev på engelska! Tror det är fler som har det. Om du vill får du gärna kopiera det du skrev och lägga det i en tråd som du länkar här. Då kan vi kopiera det, justera lite personliga ändringar och maila iväg -
Har inte i huvudet...Ledilnaan skrev 2008-09-29 22:02:02 följande:Ingen av er som sytt egna dynor som kan tänkas sig att dela med sig av måtten?
Men ta måtten direkt i vagnen? -
Lägg ett gammalt lakan eller ett stort papper i vagnen och ta måtten på detLedilnaan skrev 2008-09-29 22:31:51 följande:Lokatt: Har försökt, men det blir inte bra.
Vänta ska jag kolla om jag hittar... -
ungefärliga mått på dynan. Mäter utan kantbanden. "Midjan" är 26 cm bred.
Bredaste bredd, uppe och nere är 34 cm.
Sittdelen, upp till "midjan" är ca 30 cm
Totala längden är ca 75 cm, dynan till huvudsätet gjorde jag ca 1 dm längre och helt rak upptill. OBS!!!!! Detta är mått till en E3. Tänk på att ryggen på syskonsitsen på SP är ca. 4 cm högre!!! OBS
Det är ungefär 11 cm från främre kanten till hålet där selen kommer ut.
Och upptill är det ungefär 15 cm ner till hålen för selet, på den större dynan är dock hålen för selet lite högre upp. Syskonsätet på SP är högre så på detta mått börs rimligtvis tilläggas ca 4 cm!!
-
Liten måne: jag skickar oxå iväg ett mail
även om jag tror att dom inte kommer ändra något ska det bli intressant med svar
-
haha, det där är så konstigt! Det säger många som inte har eller kan vagnen! Men i själva verket är det tvärt om. Vi är många i tråden som vittnat om att barnen snarare blir osams om vem som ska sitta vart! Och dom riktigt små sitter toppen där bak, de ser lagom snett frammåt och åt sidan, men sitter ändå tryggt skyddade för för mycket stimulans.Rastafairy skrev 2008-09-30 14:55:51 följande:läste detta i enannan tråd"Vissa har skrivit om Phil & Ted vagnarna och sådan funderade jag på sist vi skulle få barn. Men som tur var avstod jag från den vagnen. Det hade aldrig fungerat att ha en sådan vagn, visst är den smidig eftersom den inte är bred men vår yngsta hade aldrig accepterat att sitta och titta rakt in i syrrans ryggstöd. Den vagnen skulle ha fungerat typ de första 3 månaderna. Så tänk på det innan ni köper Phil & Ted´s syskonvagn!"Jag har ju redan beställt vagnen men det torde ju vara så att barnet vänjer sig o sitta där bak o se på sidorna?Om inte annat får man väl övertala barnet att de är trevligt :-Peller?Dagens Ilandsproblem verkligen!
Att barnet inte skulle se något alls är ju helknäppt! Det bevisar bara att de aldrig varit nära vagnen på riktigt! -
Kokatt haha, mitt nya namnRastafairy skrev 2008-09-30 15:11:02 följande:ups..kokatt Lokatt menade ja ju!
-
*muuu*