Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Phil and Ted syskonvagn del 11

Lokatt skrev 2008-08-08 22:04:16 följande:
    japp, det finns sand färgade e3.
    Tack! Den är supersnygg! Synd bara att E3 inte har viloläge på syskonsitsen
  • Caeruleus

Sen står det att den går att fälla ihop med syskonsätet på??? Trodde det bara var Viben som det gick på??

• Caeruleus
    Lokatt skrev 2008-08-10 13:31:25 följande:
    där har du ju en sand sport!
    Efter lite googlande så fattar jag....det har alltså tidigare funnits sport i sand men det har dom slutat med och Bonti har någr kvar. Trodde bara E3an hade funnits i sand.

Tycker verkligen om Sand..ser fräscht ut. Är det någon som har Sand och vet om det lätt blir skitigt? Går klädseln enkelt att tvätta?
  • Caeruleus
    norgesessan skrev 2008-08-10 13:37:17 följande:
    men var itne den som tigdigare kom upp sand/vit?Den jag har trodde jag fanns överallt...
    Jag var lite otydlig när jag skrev sand/vit...hade inte sett färgen i verkligheten och var osäker om den drog mer åt vitt eller beiget och därför skrev jag sand/vitt...men jag menade med svarta detaljer.
  • Caeruleus
    Lokatt skrev 2008-08-10 13:52:24 följande:
    vet att butikerna har börjat säga nej till det, vet inte om det går någonstans än. men det är ganska dyrt ändå.
    Varför säger dom nej till att sälja klädseln löst?
  • Caeruleus
    fillie skrev 2008-08-10 19:35:48 följande:
    www.mammapappabarn.nu/ kan beställa hem som jag förstod det när jag ringde dom.. 1200 kostar bara sittdelen...varukorg/fotstöd 450 krtyg till sufletten 200...ganska dyrt..
    Ok...håller med att det blir lite pengar.

Jag funderar på en E3 från 2005 som skall ha solblekt klädsel. Har inte sett den än så jag vet inte hur illa det är. Hur mycket skulle ni betala för den? Syskonsits och babylift ingår. Är 2000kr för mycket?
  • Caeruleus
    norgesessan skrev 2008-08-10 20:13:22 följande:
    tycker det värkar mycket när tyget är solblekt....Hadde den inte varit det hadde det kanske varit ok....vet inte helt..
    Aj då så 2000kr för en 2005a även ifall den inte hade varit solblekt. Hmmm...

Vad för andra saker bör man kolla efter när man kikar på en såpass gammal vagn? Eller bör man inte köpa så pass äldre vagnar tycker ni?
  • Caeruleus

Hittade en gammal tråd med med bilder på roliga dynor och detaljer som man gjort själva...massor med inspiration. Finns det någon aktuell sådan tråd?

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11