Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Phil and Ted syskonvagn del 11

AnetteGunnarsson skrev 2008-08-03 21:17:37 följande:
    Ääntligen får vi testa... börja använda vagnen riktigt med syskonsits och bebis under :0)Ludwig kom i morse 080803 klockan 07:24, 3940g o 51cm lång :)Så imorgon skall det köras vagn :0)
    Stort -GRATTIS- !
  • Lokatt
    MinaMirakel skrev 2008-08-03 20:45:44 följande:
    Det finns en väska som heter "HANGBAG"el nåt liknande väl??Hur är utrymmet i den,är det väldigt lite plats eller??Sen såg jag en ryggsäck som hörde till vagnen...nån som har/haft en sån som vet hur de funkar?Är de bra?
    Jag har både hangbag och ryggsäcken Älskar min hangbag, den har jag i två färger
    Man får plats med förvånande mycket tycker jag. Stor plånbok, telefon, nycklar, sevetter och lite utrymme kvar. dessutom kan man nyttja utrymmena på sidan som är för flaskor, till annat oxå. Solkräm, sommarhatt, vantar, mössor, snuttefilt osv.
    Ryggsäcken är väll som en extra fiffig ryggsäck bara, många fack, flaskhållare på sidan osv.
  • Lokatt
    SL2007 skrev 2008-08-04 07:53:48 följande:
    Nu är det snart dax att lillasyster får gå från liggläget till att sitta i syskonsätet baktill (hon är snart 5 mån)!Söker lite tips för hur man gör det så mysigt och så "stadigt" som möjligt för bebisen i sätet. Hur har ni gjort/"inrett" syskonsittdelen baktill när minstingen ska börja sitta?
    kolla i mitt galleri, jag har en stödkudde som igentligen är för bilbarnstolar, jätte bra!
  • Lokatt
    MinaMirakel skrev 2008-08-04 10:03:08 följande:
    Kan man sätta fast ryggsäcken på ett bra sätt med en bebis i bebisläget?
    med krok på sidan i så fall.
  • Lokatt
    MinaMirakel skrev 2008-08-04 19:48:36 följande:
    Tänkte beställa lite saker till vagnen utomlands...är det nåt ni kan tipsa om som ni tycker jag ska passa på att beställa därifrån??Ska beställa cocoon,hangbag,uv-nät,sittdynor...ev bacpac....Nåt mer som kankse inte finns i Sverige och är bra att ha till vagnen??
    shop and drop väska (finns ej i sverige) pannirbags om du inte redan har.
    vart ska du beställa, ganska dyr frakt oftast
  • Lokatt
    MinaMirakel skrev 2008-08-04 19:48:36 följande:
    Tänkte beställa lite saker till vagnen utomlands...är det nåt ni kan tipsa om som ni tycker jag ska passa på att beställa därifrån??Ska beställa cocoon,hangbag,uv-nät,sittdynor...ev bacpac....Nåt mer som kankse inte finns i Sverige och är bra att ha till vagnen??
    shop and drop väska (finns ej i sverige) pannirbags om du inte redan har.
    vart ska du beställa, ganska dyr frakt oftast
  • Lokatt
    6 Små Älsklingar skrev 2008-08-04 20:04:08 följande:
    Ingen som har svar på min fråga, inlägg nr 268?
    det är jätte svårt att säga, kolla blocket och gämför, sen lägg dig nån hundringar lägre, för dom som ligger kavr har ju inte blivit sålda
  • Lokatt
    Åsalie skrev 2008-08-04 21:00:00 följande:
    Hej Missy Cat tipsade mig om att någon i denna tråden åxå använder Baby Carenas mjuklift och ska byta den hårda plattan till en kortare för att få den å ligga säkert i liggdelen.... För mig är d nämligen omöjligt att köpa p&t's egna mjuklift då den bara är 58 cm lång, jag testade i affären med en Babycarena (68 cm lång) och den passade ju OK, men det blev en väldig sluttning (huvudet neråt, benen upp) och jag tänkte jag kunde kompensera med en kudde under huvud men nu skrev Missy Cat som sagt att ngn i denna tråd funderar på att byta ut plattan? Vore jättebra om denne person orkade utveckla sig lite jag vore då hemskt tacksam då jag precis är inne i beställnings-tider nu Kram mamma till bjässebarn      
    p&t`s egna lift är 60 cm. varför är det omöjligt att köpa den??

Dom pratar om carena liften bara en sida bak eller så, så läs bakåt
  • Lokatt
    emmishen skrev 2008-08-04 21:22:00 följande:
    Hej! Funderar på att köpa ell Phil & Teds. Försöker att leta skillnade på dash & sport...Vad tycker ni? Vilken modell är bäst? Fördelar samt nackdelar. Tacksam för svar
    skillnaderna står i ts, längst ner Inte många här inne som har dash än så länge, så det är nog svårt att få en gämförelse av nån som testat.
  • Lokatt
    kristinah skrev 2008-08-04 22:08:32 följande:
    vad är en shop´ndrop väska?och detta med beställning via England - det är väl inte så dyrt? med frakt hamnar man väl på ett riktigt bra pris eller stämmer inte det längre?
    tyvärr är oftast frakten samma oavsett om man köper en liten sak, eller en hel vagn, iaf. på många ställen.
    Men beställer man mycket så lönar det sig nog lite ändå
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11