Phil and Ted syskonvagn del 11
Mjukliften är en carena, jag kortade plattan (fast en annan platta) till 58 cm. Väskan är en everest med spänne på ena sidan, så den är superenkel att fästa på sidan, denvar också på rea. Regnskyddet är tullsa.
Mjukliften är en carena, jag kortade plattan (fast en annan platta) till 58 cm. Väskan är en everest med spänne på ena sidan, så den är superenkel att fästa på sidan, denvar också på rea. Regnskyddet är tullsa.
den vi köpte kostade altså 4000 norska...
men var itne den som tigdigare kom upp sand/vit?
Den jag har trodde jag fanns överallt...
Nu ser jag att den inte finns på hemsidan..jag har den iallafall, v2....
JAg har en brioåkpåse, en ful rutig från 2002. Sonen har precis växt ur den, så jag ska sprätta upp den i botten och ta ett tunt täcke och sy till resten så den passar i vagnen (spetsig), och klä om den...
Brio sittdynan passar bra i vagnen, men inte i syskonsitsen..jag ska klä om den med, sen ska jag göra ny som passar syskonsitsen, och sy i skosnören (breda, mjuka) i den och i vagnen, så den kan knytas fast.
Easyrider med stora hakar..har den med små hakar till gamla vagnen...men behöver den inte...
tycker det värkar mycket när tyget är solblekt....Hadde den inte varit det hadde det kanske varit ok....vet inte helt..
vill du länka?
ska lägga ut bilder på allt jag kommer att göra, har som mål att bli klar till jul..