Liten måne skrev 2008-08-26 08:11:07 följande:
missy catvet du nått bra ställe man kan jämföra svenska vagnar? dvs så man vet hur stor skillnaden ä
r.www.pramworld.co.uk/product/4669/Phil_Teds_Cl... Om jag inte missförstått nått nu så ingår det i den här förutom vagn, syskondel och cocoon och den kostar med frakten 4350 sek. Och iof efter att ha kollat på blocket så låter det onekligen ganska billigt ;)
Åh, det var ju en svensk sida där man kunde läsa om de olika modellerna.
Annars har jag skrivit lite om skillnaderna i TS.
Den du har länkat till är en classic.
Det är den sk ersättaren till e3. Lite enklare i modellen mot sport.
Annis123 skrev 2008-08-26 08:49:06 följande:
Hur är det kan båda barnen sova i denna vagnen? Hur är viloläget på syskonsitsen? Finns det även när den stora sitter "över" den lilla?Hur funkar den att köra för långa personer? 194? Vill gärna ha ett högt handtag för jag får ont i ryggen annars när man är ute och går.
Det beror lite på längden hos barnen.
Viloläget i syskonsittsen på sport V2 kan bara utnyttjas av barn som inte är längre än ca 83cm.
Medans i sport V1 kan även lite längre barn utnyttja viloläget pga att den är lite längre i ryggen.
Syskonsittsens rygg har tyvätt blivit kortare på både dash och vibe.
Men många barn klarar av att vila sittandes med. Blir samma som i bilbarnstolen.
Man får helt enkelt annars bygga om vagnen efter behov, den som ska sova får ligga ner i babypositionen.