Inlägg från: lillalillalillamysan |Visa alla inlägg
  • lillalillalillamysan

dumpad

Hej! Jag har följt er tråd. Jag har precis som ni blivit dumpad. Min pojkvän sedan 7 år har sagt att han inte älskar mig längre. Jag flyttade hem till mina föräldrar och har nu köpt en lägenhet som jag väntar på att få flytta in i.

Jag mår så sjukt piss. Jag gråter, gråter och gråter. Spelar ingen roll var jag är - tårarna kommer ändå. Har gråtit på NK, på T-centralen och på universitetet. Jag älskar honom verkligen!

Här hemma gråter jag så att mina föräldrar snart ringer jourhavande präst. Ni vet det är sådan där gråt som är helt bottenlös - som gör att man inte får luft och kräks lite sen.

Jag saknar honom, älskar honom och kan inte förstå hur hans känslor har dött. Det har alltid varit han som har varit den som varit säker på att vi har varit själsfränder. Varför tog jag inte vara på det bättre?

Mina föräldrar säger att det kommer bli bättre. Jag ringer mina vänner dygnet runt och även de säger att det kommer bli bättre. Men, just nu känns allt helt enkelt nattsvart Inte så upplyftande för er andra Jag har dock följt Who Knows i tråden - du är helt enkelt kanon!

• lillalillalillamysan

Nu har jag mått tillräckligt dåligt för idag. Ikväll skall jag ut med några kompisar och dansa loss Fram med spriten och på med högklackat

Jag vet att mitt ex (usch, tycker verkligen inte om det uttrycket, inte när det gäller honom i alla fall) är ute också ikväll så det är skönt att inte bara sitta hemma och fundera på vad han håller på med...

• lillalillalillamysan

Tack! Skall strax hem till en av tjejerna och värma lite. Nej, ex är inget kul ord. Jag tycker att det är så förknippat med dåliga saker och jag tycker inte att han är dålig. Även fast han inte är tillräckligt bra för att inse vad han går miste om när han släpper mig

Who knows skrev 2008-09-06 17:41:16 följande:

Nä, visst är EX ett gräsligt ord!!!!Har så svårt för att använda det, han har ju ett namn...Lycka till ikväll Mysan
  • lillalillalillamysan

Hej på er! Min utgång blev så himla lyckad!!! Träffade världens gulligaste kille och vi pussades Han ville följa med hem men inte så himla kul att dra hem någon till mamma och pappa Han bodde hos en kompis (kommer inte från Stockholm) så vi kom aldrig längre än så... Vi bytte dock nummer och han har ringt flera gånger inatt och berättat hur fin jag är och att han ska ringa idag. Vi får väl se om han ringer nu när alkoholen har gått ur kroppen men jag kände att det var just det här jag behövde!

• lillalillalillamysan

Så, nu är han släppt... Känns trist men oundvikligt.

lillalillalillamysan skrev 2008-09-07 14:45:49 följande:
    FAN, fick precis reda på att han är förlovad Bara att släppa då eller? Han vill att vi ska ses i alla fall...
  • lillalillalillamysan

Åh, vad härligt! Skulle också vilja

Idag känns inte allt lika kul längre utan jag saknar min fd sambo... Men, men det känns lite mindre jobbigt just nu i alla fall. Det känns nästan som om jag inte vet om jag vill ha honom längre och den tanken skrämmer mig något helt fruktansvärt. Det skulle ju vara vi för alltid!

Who knows skrev 2008-09-08 07:21:17 följande:

Jag var på en dejt igår, den råkade visst bli över 7timmar lång, hi hi... Behöver jag säga att jag nu för första gången på 2½år känner riktigt pirr i magen
  • lillalillalillamysan

Usch, jag mår verkligen inget vidare just nu. Saknar så att han någon som jag kan känna lite närhet med. Någon som man kan krama lite när man vaknar. Det är så ensamt här.

Det är nu som jag saknar min fd sambo. Men, jag vet inte riktigt om det är honom eller känslan som jag saknar. Det är också jobbigt att tänka på

Killen som jag träffade i helgen var inte bara förlovad, utan gift... Var tvungen att googla honom Han gifte sig i mars - nu kommer känslan om jag någonsin kommer kunna träffa någon som inte är ett svin, har ju inte haft direkt tur med de senaste killarna som jag har träffat

• lillalillalillamysan

Det är ingen skön känsla direkt. Nästa vecka skall jag åka tillbaka till vår lägenhet för att hämnta mina möbler och allt det sista. Sen finns inga band kvar - jobbigt men kanske skönt sen. Men just nu är det enbart jobbigt. Orkar knappt tänka tanken...

Anonym (xXx) skrev 2008-09-09 10:23:50 följande:

jag känner igen allt du skriver så otroligt mycket.. även som man..Både med ensamheten och saknaden och vad man saknar samt vem som blir intresserad av en
  • lillalillalillamysan

Nej, det är faktiskt knasigt hur det känns. Nu när jag tänker tillbaka på vårt förhållande så känner jag verkligen att det är vissa saker som jag inte längtar tillbaka till. Det är så lätt att bara se de roliga sakerna när man är ledsen. Jag saknar honom fruktansvärt som vän men jag tror också att jag saknar känslan av att vara viktig i en annan persons liv och att veta att just den personen säkerligen tänker lika mycket på mig som jag tänker på honom...

Anonym (ledsen) skrev 2008-09-09 15:07:21 följande:

mysan,jag känner precis som du ,vet inte om jag saknar honom eller närheten till(med)någon!jobbigt är det iallafall!
Svar på tråden dumpad