Inlägg från: lillalillalillamysan |Visa alla inlägg
  • lillalillalillamysan

dumpad

Här händer det saker. Nu är det första gången som jag inte har hört något (mail, sms, facebook, telefonsamtal eller något annat) från min förra sambo på två dygn... Känns lite konstigt men inte alltför farligt faktiskt. Jag har bokat av vår resa som skulle ske om ett par veckor (har varit ångest att tag i det) och imorgon är det utgång inplanerad.

Jag skall göra tvärtom mot TS - inte ta det så lugnt med vinet Känner att de ända gångerna som jag kan känna mig rätt så lycklig är när jag vet att jag skall ut eller hitta på något kul med mina vänner så det får bli mycket av det framöver.

På måndag får jag min lägenhet!!! Antagligen kommer det att uppta en del av min tid sen. Ska bli skönt att ha något annat att tänka på och få tillbaka min frihet - känna att jag kan komma och så som jag vill.

xXx: nu vet jag inte riktigt hur ditt liv ser ut men du kan inte gå ut då? Eller det kanske är för jobbigt... Jag klarade inte av det ibörjan.

• lillalillalillamysan

God morgon!

Hur mår ni alla idag då? Igår ringde han, sent på kvällen. Saknade tydligen mig. Då gjorde jag något dumt - jag ringde honom imorse... Men, då lät han inte alls som han saknade mig utan mer som att "ja,ja, men jag kan inte prata nu..."

Så nu sitter man här och överanalyserar... Ah, vad dumt att jag ringde.

Har ni andra kontakt med era ex? Tjosan vet jag ju har det...

• lillalillalillamysan

Tack för kloka ord! Har mina syskonbarn här så just nu kan jag inte tänka på honom allt för mycket. Det är så mysigt och glädjande att vara med mina små älsklingar.

Vi skall träffas vid halv åtta. Vi blir bara två ikväll men förhoppningsvis träffar vi några ute.

kram kram

Who knows skrev 2008-09-13 10:30:43 följande:

God morgon MysanJA visst kan man ångra att man ringde, det gjorde jag så mkt i början, men nu har vi en normal vänskapsrelation så nu ringer jag när jag vill och han med, ingen känner något konstigt med det...Och det här med attt övertolka samtal, det är ju såååå svårt att låta bli, men ofta kommer man ju inte fram till någon sannin genom att göra det, utan ofta slutar det bara med att man blir ledsen...Försök att inte tänka mer på det, när ska du iväg i kväll då?Kram
  • lillalillalillamysan

Jag tycker så synd om dig Tjosan! Så hade jag det i somras. Jag ville så gärna att det skulle vara vi så vi bodde tillsammans men jag kunde samtidigt inte säga något när han försvann ibland. Hur länge orkar du ha det så här? Ibland tror jag att er situation är värre i och med att ni kanske sliter lite väl mycket på varandra. Ibland kanske det är bättre att inte ses på ett tag så att han saknar dig? Men, er situation blir ju helt klart krångligare av att ni har barn... Inte lika lätt att ta en dag i taget då kanske. Jag tänker på dig i alla fall!

Tjosan skrev 2008-09-13 12:31:29 följande:
    MysanJa jag har ju det när vi fortfarande bor under samma tak.Men igår drog han iväg med ett gäng kompisar (vad han sa i alla fall) och kommer inte hem förrän söndag eller måndag. Vad vet jag. Frågade inte.Så ringer han från sin kompis och säger att han inte har någon täckning på sin telefon. Vilket jag egentligen inte tror på. Han brukar alltid ha det annars när han åker. Så nu vill han väl inte att jag ska höra av mig eller vill slippa ringa själv. För vad vet jag vad han har för sig. Tänk om jag visste att allt verkligen var över, då behövde jag inte fundera så mycket på vad han gör. Nej nu ska vi inte tala om min bekymmer. Det blir ingen klok av.Hoppas ni gör något riktigt kul ikväll. Känner också för att ha kul. Men har man 3 barn är det lite svårt att få barnvakt. Så vi får se.Kram på er.
  • lillalillalillamysan

Jag trillade och har en lårkaka. Inget hångel, så himla många drägg ute igår. Inte så kul... Men vi dansade och hade det roligt

Saknar honom dock så helt otroligt mycket idag. Hade velat sova med honom... Eller med någon som kan känna sig trygg med i alla fal.

• lillalillalillamysan

Usch, jag vet faktiskt inte. Hur skall jag kunna klara ut det? Har du några tips tar jag tacksamt emot dem. Svårt att veta om det är tryggheten eller honom jag saknar, funderar över det hela tiden men tankarna får liksom aldrig något avslut.

Who knows skrev 2008-09-14 15:11:36 följande:

MysanKan du skilja på tankarna om det är honom du saknar eller närheten med någon?
  • lillalillalillamysan

Bra där TS. Önskar att jag var lika stark. Men nu vet han i alla fall att jag inte vill bli tillsammans med honom igen. I alla fall inte förrän han visar att jag är det mest dyrbara för honom på jorden och det kommer ju aldrig att hända så det är ju rätt kört för oss.

Jag vill också gå på dejt.... Jag viiiiill. Tror jag

• lillalillalillamysan

Men ååååh, retas inte

Jag vet inte om jag är helt redo men jag det är helt klart enda sättet att komma över honom. Vem vet, kanske lurar drömprinsen runt hörnet och då vill jag inte missa honom

Who knows skrev 2008-09-15 17:44:40 följande:

TSJo, det gör JÄTTE ont och det kommer att göra ont ett tag, men nu är du ju iaf på väg framåt Något som hjälpte mig, jagh ar lite svårt att sova ensam... Jag hade alltid vetekudden i sängen, har faktiskt det fortfarande... Det känns mindre enamt då det är lite varmt MysanSå du börjar bli dejt sugen du JAgh ar dejt imorgon....
  • lillalillalillamysan

Hur kan det komma sig att du alltid är så klok?

Nej, du har rätt. Jag skall inte störta in i något. Tänkte hitta någon som inte heller vill rusa in i något. Haha, kanske skall vara glad om jag bara hittar någon. Fattar inte hur jag ska kunna träffa någon. Jobbar ju en hel del och där finns det verkligen ingen, INGEN...

Äh, det lär ju dyka upp någon när man som minst anar det. *inte vara desperat, inte vara desperat, inte vara desperat*

Who knows skrev 2008-09-15 17:47:47 följande:

Jo men lite får jag retas Bara du inte ger dig in i något bara för att komma över honom, då blir du bara sårad... OCh kan missa drömprinsen
Svar på tråden dumpad