Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

dumpad

ja,who knows,hoppas du förstår hur mycket du betyder o gör för många av oss!vet ni vad jag ska göra nu?ut o fika med en nätdejt,inte för att försöka glömma mitt x utan bara för att få nåt trevligt för sej en stund,tycker ni jag är dum,att detta är för tidigt?kram till er alla

• Anonym (ledsen)

hej,tjejer!det var väl "sådär" på dejten!han kom i skjorta med fläck på och "gubbskor"!talade hela tiden om hur rakt på han var och talade om sanningar för folk.knepig typ?men det kanske var bra för jag insåg vad bra jag kan ha det själv istället för att dras med tex.en sån typ!kram

• Anonym (ledsen)

tack who knows och tjosan,för er respons o uppriktiga intresse för hur det går.Vet snart inte hur jag ska klara mej utan er!tänkte först att ni kanske tyckte jag var snobbig med mitt omdöme om karln,men såklart ska man vara hel,ren och fräch på en dejt!lycka till ni också och en stor kram från mej!

• Anonym (ledsen)

jag menar bara att speciellt på första dejten kan man väl anstränga sej lite och göra det bästa av sitt utseende.det försöker då jag iallafall,jag känner förresten att jag inte vill ha nån ny man än,har ju inte sörjt färdigt än!

• Anonym (ledsen)

jag mår skapligt faktiskt,mot förut iallafall,tackar som frågar,kram

• Anonym (ledsen)

tack xXx!hoppas du mår skapligt också!kram!

• Anonym (ledsen)

xXx är du kanske liksom jag dumpad....?isåfall är det ändå som alla säger,det bli bättre med tiden,även om jag fortfarande mår sådär,går det litet,litet bättre för varje dag!

• Anonym (ledsen)

hej tjosan!tycker så synd om dej men är du säker på att han tänker på henne?hur kan du veta det?känner igen dina tankar:hur kunde livet bli så här,vad har jag gjort för fel,jag tänker också,vad kunde jag gjort annorlunda?trodde jag mår lite bättre men har ramlat ner i en svacka nu när jag packar och ska flytta!

• Anonym (ledsen)

Who knows:tänk att du förstår så och sätter ord på hur jag känner!jag har iallafall fått en liten fin lägenhet med trädgård så det är jag iallafall glad för!men det gör verkligen ont att packa ihop vårt hem!kram

• Anonym (ledsen)

Tjosan,har haft mycket att göra idag med min flytt och kommer hem nu och läser dina rader!du har gjort helt rätt!du är en stark och modig kvinna!mina tankar är hos dej,och många,många styrkekramar från mej!

Svar på tråden dumpad