Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

dumpad

Tjosan,i mina ögon är du stark och modig,du kastar ut honom trots att det är svårt!och man måste få ur sej gråt och förtvivlan,jag gråter också mycket,men ibland kan jag ändå känna lite glädje mitt i eländet,hoppas dom stunderna blir längre o längre,fast jag halkar tillbaks hela tiden.han lämnade mej fyra dagar före vår bröllposdag......hoppas verkligen du fortsätter skriva så jag får veta hur det går och hur du mår.KRAM

• Anonym (ledsen)

Tjosan,jag hade det inte så bra på vår bröllopsdag,bara grät och mådde skit!finns det inget du kan göra som du mår lite bättre av iallafall,har du ingen bra vän du kan ta en heldag med,först shoppa sen gå ut med på kvällen,eller egentligen vad som helst som skingrar tankarna lite!om du har barnvakt förstås....jag har turen att ha några goda vänner som jag kan älta med för det blir mycket samma om och om igen som jag tjatar om,gråten kan också komma närsom helst,jag tror man måste få tjata om sammma saker och gråta när man behöver,för att kunna gå vidare!kram!

• Anonym (ledsen)

Who knows,jag har alla möbler jag behöver,men har varit och köpt tapeter till köket idag,det är jag glad för,känns bra att få till det som man vill själv!kram!

• Anonym (ledsen)

skulle bara lägga till att jag är rädd för ensamheten,så ynklig är jag!fast jag annars tycker om ensamheten ,denna ensamhet är ju inte självvald!

• Anonym (ledsen)

hej allihop!ja,vad gör man med all sin ensamtid,nu efter ca.två månader börjar jag kunna se lite på tv,kunde inte koncentrera mej på nåt förut!och han,han lever i en ny familj och är lycklig!ååååhh vad jag hoppas han en dag får vad han förtjänar!min ljuspunkt är min mysiga lilla lägenhet!är så glad för den!

• Anonym (ledsen)

ja,tipset ovan om att inte träffa karlar enbart för rädslan att vara ensam är nog så viktigt!mina barn är rädda att det ska bli så...Who knows,nätdejting får nog vara en stund till,gick ju inte så bra sist.Tjosan, var glad för att du har små barn ,då har man ju nåt att skingra tankarna med för det är ju fullt upp med dom!tänker mycket på dej och hoppas dina bra stunder blir längre och längre

• Anonym (ledsen)

Who knows,jag funderar också på kurator eller psykolog,tyckte du det var till stor hjälp?fick du träffa någon då och prata med?

• Anonym (ledsen)

xXx,känner lika som du med saknaden,vet inte riktigt om jag saknar honom eller saknar någon..........

• Anonym (ledsen)

Who knows,hur år du idag då,när det är eran dag,hoppas du mår skapligt iallafall!kram

• Anonym (ledsen)

Who knows,hur kan du vara vän med nån om gjort dej så illa?går det verkligen?

Svar på tråden dumpad