Inlägg från: Anonym (xXx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xXx)

dumpad

Min vänskapskrets är nästan helt bestående av par.. En ensam man kan vara ett "hot" på fester..

Tackar ödmjukast för kramar.. Tror inte jag fått en kram sedan ja jag kommer inte ens ihåg..

• Anonym (xXx)
    Tjosan skrev 2008-08-22 21:51:18 följande:
    xXxStackars dig. Vet hur det känns. Just nu är jag den enda som heller inte har någon. Alla verkar lyckliga och man vill inte störa. Men ringa och prata lite skit kan man i alla fall göra tycker jag. Det mår du bättre av. Kan skicka över en kram till. Själv älskar jag att kramas. Så får jag ingen, så tar jag mig en. :)
    FÖr blyg att jaga ut på stan i jakt efter kramar SÅ jag får ta emot dina Tjosan Älskar också att kramas...
  • Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-22 22:04:49 följande:

Kram till er alla
    Tack *myser*
  • Anonym (xXx)
    Tjosan skrev 2008-08-22 21:51:18 följande:
    xXxStackars dig. Vet hur det känns. Just nu är jag den enda som heller inte har någon. Alla verkar lyckliga och man vill inte störa. Men ringa och prata lite skit kan man i alla fall göra tycker jag. Det mår du bättre av. Kan skicka över en kram till. Själv älskar jag att kramas. Så får jag ingen, så tar jag mig en. :)
    Var tvungen att titta in hos den kramiga tjosan men var mest text (och listar du ut vilket besök jag var vill jag fortfarande vara anonym här )
  • Anonym (xXx)
    Tjosan skrev 2008-08-22 22:20:15 följande:
    Jag lovar att inte avslöja dig. Själv har jag inte avslöjat mig själv så mycket så jag kan visa mig här.
    Kanske ytligt men därför jag smög in till dig *rodnar*
  • Anonym (xXx)

Kanske dags att gå ut och ta sig ett bloss.. dricka lite cola och kasta sig på soffan??

Ni som "känner" mig får gärna skriva om ni vill.. Inboxen är öppen dygnet runt..

Kramar...

• Anonym (xXx)

Tittar in lite bara och vinkar till lite innan sänggående

kram till alla som behöver en..

• Anonym (xXx)

xXx tycker mycket om att kramas och har mååååånga över...

• Anonym (xXx)

Idag är jag totalt nere under isen.. totalt slutkörd... Känns som om jag gått in i väggen totalt.. vill inte längre...

Svar på tråden dumpad