Inlägg från: Anonym (xXx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xXx)

dumpad

Tjosan.. har jag varit inne hos dig och avslöjat mig??

• Anonym (xXx)

Det var inte så jag menade.. tänkte bara att om du vill gå in i mitt fotogalleri och kolla vilken av de två frisyrer som finns där som jag ska välja ler...

• Anonym (xXx)

okej ja de två är tagna samtidigt nästan en med mobil en med kamera... det är de med hår så att säga

• Anonym (xXx)

En ensam helg... ja grabbarna grus är här.. men vill sitta och mysa och vara nära..

• Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-29 21:34:29 följande:

xXxMen du har iaf sällskap det är bra
    Jo utan mina grabbar hade jag gått under totalt, det är en sak som är säker...
    Men man kan även längta efter annat.. Men är otroligt glad att jag har dem och att vi har så otroligt bra kontakt grabbarna grus och jag...
  • Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-29 21:48:19 följande:

Jo, visst kan man längta efter annat, men om jag ser till mig själv lite snabbt...Skild singel, inga barn, inte varit besvarat kär på över 2½år. Inte kännt närhet under ungefär samma tid. Så ja, ibland blir man lite mer ensam än vad man hade önskat.
    ja bara veta att det sitter någon i soffan man kan röra vid om man vill..
  • Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-29 22:02:56 följande:

Ja, det hade varit trevligt, men samtidigt vill jag inte att det ska vara vem som helst, så då får man vänta. Och jag tror inte att jag har varit redo för att ha någon annan än mitt ex i soffan den senaste tiden, men nu så
    nä jag vill inte heller ha vem som helst i soffan...
  • Anonym (xXx)

Tjosan

Tjosan jag svarar dig snart.... har inte glömt bort dig

• Anonym (xXx)

Anonym (ledsen) skrev 2008-09-04 21:39:13 följande:

tack ni underbara människor för eran omtanke och erat stöd!idag har jag mått bättre!hoppas ni också haft en skaplig dag!kram!
    Så glad du haft en skaplig dag idag... själv har jag väl inte haft det så skapligt.. men man har sina dagar..
  • Anonym (xXx)

Tittar in här lite... vart ganska deppig igårkväll och i natt...

Men idag har jag i alla fall lyckats göra någon glad och det känns bra...

Svar på tråden dumpad