Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Skönt att det gick bra igår Tjosan, har tänkt mkt på dig
    Kram

• Who knows

Mitt ex var oxå mitt livskärlek
    Men det fortsatte inte så, nu väntar jag bara på att träffa min nya prins
    Det är inte förrän man har brutit upp och kommit igenom det som man ser skavankerna på sitt gamla förhållande...
    Man blir ju inte tillsammans med någon med avsikten att det inte är ens stora kärlek så när det rasar så är det ju inte underligt att man mår skit!
    Sköt om er, kram

• Who knows

Tjosan
    Jag förstår dig och det är så mkt blandade känslor att man som du säger blir lite rädd. Men låt känslorna komma och gå och du behöver inte stanna upp och känna på varje känsla, ibland kan du bara låta dem passera...
    Kram

• Who knows

Härligt att vakna glad TS
    Ja, det där svarta hålet, där trillar man i i baland, men med tiden blir man en hejare på att kravla sig upp
    Och vi hjälper ju varandra
    Kram

• Who knows

Sköt om dig lite extra mkt imorgon Tjosan! Kram

• Who knows

Skönt att det går bra för dig idag Tjosan, tycker det låter som att det är bra om ni flyttar isär iaf en kort stund. Är det meningen att ni ska vara tillsammans så kommer det att bli ni senare iaf Kram

• Who knows

Fast Tjosan, han kan kontakta henne fast ni bor ihop. Och vill han ha henne så kan ni ändå inte bli lyckliga...
    Känns elakt men det är sant...
    Kram

• Who knows

Tjosan
    Fast om det är frestande att ringa när man är ensam och han vill vara med dig, så kan han ju ringa dig

Skönt ändå att middagen gick bra och att brarnen njöt.

Det där med tankarna, nä det kommer inte alltid att vara så men just nu har du liiiiite för mkt och då kan det vara bra att göra så här, när kaoset lägger sig, kommer du att kunna plocka in några tankar i taget och bearbeta dem

Kram

• Who knows

Men visst är det så att de blir svartsjuka. Min ex man har ny tjej, jag har accepterat det och iom att jag ser att han mår bra av att vara med henne så tycker jag att det är bra. Men han... Han har sagt att han ALDIG kommer att godkänna någon ny kille till mig, fniss...

Samtidigt säger han att om killarna inte är snälla mit mig, ska ska han personligen mörda dem Så man betyder en hel del ändå

• Who knows

Precis Tjosan, lite elak för man vara ibland

Kram

Svar på tråden dumpad