Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Vi får starta en ny tråd där jag oxå kan få vara anonym, så kan vi skvallra om våra dejter

• Who knows

Och du TS ang snobbig eller inte, så dömmer jag ut dem rätt snabbt jag med

• Who knows

Tycker du vi är "hemska" dejting tjejer
    Anonym (xXx) skrev 2008-08-16 21:36:04 följande:

Kommer mest in och tittar till er
  • Who knows

Nej det tror jag inte

Anonym (xXx) skrev 2008-08-16 21:43:42 följande:

Haha egentligen inte.. fast ni hade väl vänt redan i dörren om ni sett mig väntandes på er
  • Who knows

Förstår precis TS
    Hur mår du då?
    Kram

• Who knows

Men vilken jobbig dag ni verkar ha idag

Börjar med xXx.
    Nådstöten är inte trevlig, men nu vet du. u är det slut och du kan börja resan på att förlika dig med det. Det är ett steg, innan visste du ju inte hur det skulle bli...
    Hoppas att helgen var bra iaf.
    Kram

TS
    Ja, det suger att packa ner sitt hem och flytta när det inte var ens egen idé... Har du fått något eget att bo i eller ska du bo hos någon kompis/släkting?
    Glöm inte att ta pauser och vila från packandet så att du inte blir för ledsen...
    Kram

Tjosan
    Men gumman! Säger han att han fortfarande älskar henne? Då tycker jag nog att han ska ta och flytta ut en stund och komma fram till vad han vill med sitt liv, det är inte snällt mot dig.
    JAg vet hur det känns, för det var den sitsen jag satt i och man älskar den idioten och kan inte göra NÅGOT för att få honom att bli som vanlig och bara älska en själv.
    Se till att du inte kör slut på dig själv...

Kram på dig!

Ang Sjumilakliv, så är det en låt som jag inte kan höra längre... Den kom samtidigt som jag mådde som sämst och allt var som värst, så nu blir jag ledsen bara jag hör den, känns som att dn är skriven om oss...

• Who knows

xXx
    Men är det inte lite skönt att känna att du har satt ner foten och att nu räcker det?
    Det behöver inte känns bra för det, en du vet iaf vad du har och inte har.
    Kram

• Who knows

Mysigt att du verka fått en trevlig lgh
    Sköt om dig, kram
    Anonym (ledsen) skrev 2008-08-19 04:27:09 följande:

Who knows:tänk att du förstår så och sätter ord på hur jag känner!jag har iallafall fått en liten fin lägenhet med trädgård så det är jag iallafall glad för!men det gör verkligen ont att packa ihop vårt hem!kram
  • Who knows

Hi hi, jag ville oxå raka av allt, men insåg att den enda jag skulle straffa var mig själv, skulle ju se ut som en chipmunk

Tjosan skrev 2008-08-18 23:28:26 följande:
    Jag ville också klippa av allt hår, men jag blonderade mig istället som om det vore bättre. Inte vet jag. Men gjorde något nytt i alla fall. Ser verkligen inte ut som mitt gamla jag. Vill ju må bra.
  • Who knows

Tjosan
    Kram Gumman, skönt att du vågade göra det som du har tänkt. Du är värd en man som älskar dig, hela dig och bara dig!
    Att ta av sig ringarna är väldigt symboliskt, det gjorde jag med och kastade dem på honom... Kändes så skönt, för jag var så besviken!
    Du kommer att klara det här! Du är stark och visst det kommer att vara jobbigt, men det går.

Kraaaaaaam

Svar på tråden dumpad