dumpad
Vi får starta en ny tråd där jag oxå kan få vara anonym, så kan vi skvallra om våra dejter
Vi får starta en ny tråd där jag oxå kan få vara anonym, så kan vi skvallra om våra dejter
Och du TS ang snobbig eller inte, så dömmer jag ut dem rätt snabbt jag med
Tycker du vi är "hemska" dejting tjejer
Anonym (xXx) skrev 2008-08-16 21:36:04 följande:
Nej det tror jag inte
Anonym (xXx) skrev 2008-08-16 21:43:42 följande:
Förstår precis TS
Hur mår du då?
Kram
Men vilken jobbig dag ni verkar ha idag
Börjar med xXx.
Nådstöten är inte trevlig, men nu vet du. u är det slut och du kan börja resan på att förlika dig med det. Det är ett steg, innan visste du ju inte hur det skulle bli...
Hoppas att helgen var bra iaf.
Kram
TS
Ja, det suger att packa ner sitt hem och flytta när det inte var ens egen idé... Har du fått något eget att bo i eller ska du bo hos någon kompis/släkting?
Glöm inte att ta pauser och vila från packandet så att du inte blir för ledsen...
Kram
Tjosan
Men gumman! Säger han att han fortfarande älskar henne? Då tycker jag nog att han ska ta och flytta ut en stund och komma fram till vad han vill med sitt liv, det är inte snällt mot dig.
JAg vet hur det känns, för det var den sitsen jag satt i och man älskar den idioten och kan inte göra NÅGOT för att få honom att bli som vanlig och bara älska en själv.
Se till att du inte kör slut på dig själv...
Kram på dig!
Ang Sjumilakliv, så är det en låt som jag inte kan höra längre... Den kom samtidigt som jag mådde som sämst och allt var som värst, så nu blir jag ledsen bara jag hör den, känns som att dn är skriven om oss...
xXx
Men är det inte lite skönt att känna att du har satt ner foten och att nu räcker det?
Det behöver inte känns bra för det, en du vet iaf vad du har och inte har.
Kram
Mysigt att du verka fått en trevlig lgh
Sköt om dig, kram
Anonym (ledsen) skrev 2008-08-19 04:27:09 följande:
Hi hi, jag ville oxå raka av allt, men insåg att den enda jag skulle straffa var mig själv, skulle ju se ut som en chipmunk
Tjosan
Kram Gumman, skönt att du vågade göra det som du har tänkt. Du är värd en man som älskar dig, hela dig och bara dig!
Att ta av sig ringarna är väldigt symboliskt, det gjorde jag med och kastade dem på honom... Kändes så skönt, för jag var så besviken!
Du kommer att klara det här! Du är stark och visst det kommer att vara jobbigt, men det går.
Kraaaaaaam