• Fru HH

Varför blir jag inte gravid!?

Februari skrev 2008-08-26 17:52:37 följande:
    Alltså herregud!"Meditera eller börja på Yoga""Kör missionären och lägg en kudde under"I can't belive my ears!
    Ja eller hur!!! Förvånad
    När kommer tvåan???
  • Fru HH

Asså, nåt måste ju ha blitt fel sen dottern blev till, känns så o jag är helt inne på att komma på vad!! Vill veta NU o inte i december Skrikandes

Då i Jan 06 hade maken precis kommit hem från 6 månaders utlandstjänst, vi var båda arbetslösa, festade järnet, åt snabbmat o motionen var lika med 0. Båda vägde ca 10 kg mer än idag. Vi var medvetna om att livsstilen inte fungerade i längden men att brytpunkten skulle komma när vi blev gravida, så det var ju ändå lite tidspress... Då tog det sig på 1:a försöket (Om man ska vara petig 2:a,) Nu när vi är hälsan själv allt är stabilt o tryggt så händer det nada Fundersam

Kontentan, man kan nog inte göra så mycket själv, livsstilen har nog ingen avgörande betydelse. MEN det hjälper mig att gå vidare, täket att "jag gör iaf så mycket jag kan" gör att det känns bättre på nåt sätt... Syftar på mina försök med alla naturpreparat osv.
    Om nu nåt blivit fel så behövs det nog nåt "starkare" än tex Glandin 25 för att få bukt med den hormonella obalansen  om det skulle vara det som är fel. Men innan utredning vet man ju inte, så ska man då kasta pengarna i sjön på massa dyra preparat som inte hjälper egentligen?? Så jag vet ju själv att det är helt onödigt, MEN fortsätter ändå o provar olika grejjer som det tipsas om här på fl o andra "helt trovärdiga" sidor Flört

Vilket galenskap...

När kommer tvåan???
  • Fru HH
    mary k skrev 2008-08-27 09:15:23 följande:
    läste i en tråd om några som haft sån kraftig stickning i magen några dagar efetr äl och då har det varit ägget som fäste ja nu tror jag inte så e fallet för mig,men klart d ska bli kul å se om d faktiskt va så sen..ja hoppet e ju d sista som lämnar ens kropp å själ
    Precis!

Håller tummarna för att det var det du kände Glad
    När kommer tvåan???
  • Fru HH

Jag var ändå medveten om att det tar längre tid för vissa ibland, men hade inte räknat in mig själv i den kategorin. Vågade ändå inte chansa så därför körde vi igång på en gång, fast det inte var det ulitimata... Men men där ser man.

Engla 23 månader har gjort ett jätte fint kostverk på VÄGGEN MED TURSCHPENNA. Finfint! Flört

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Tittar in som hastigast mitt i kaoset här.

Maken farfar gick bort i natt, maken o han syster åkte till sjukhuset igår (40 mil härifrån, så de åkte vidare till mina svärisar) så de hann ta farväl, men han var riktigt dålig, ej vid medvetande. Här hemma står jag med halmonterade IKEA möbler o projekt storstädning har påbörjats precis, men har ingen ork eller lust att fullfölja. Trött o ledsen. Imorgon gifter sig en av mina närmsta vänner, då vill man vara glad o bekymmersfri. *SUCK* GråterGråter

När kommer tvåan???
  • Fru HH
    Prisssan skrev 2008-09-01 06:43:06 följande:
    Morron..Är jag knäpp? Är det bara jag som reagerar?? Tycker alla andra att det är okej att bara vräka ur sig vad som helst om sitt barn?Så satans sjukt! Kanske är det jag som har fel men fy fan det tycker jag inte...
    Vem vad??
    När kommer tvåan???
  • Fru HH

Vi var ju på bröllop, otroligt vackert WOW

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Tar sidan aldrig slut

När kommer tvåan???
Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?