Varför blir jag inte gravid!?
Nu går jag till jobbet, önska mig lycka till... De varnade mig för fredagsruchen och det var nåt med att krabbsäsongen börjar idag o folk blir som tokiga
Trevlig helg!
KRAMAR
Nu går jag till jobbet, önska mig lycka till... De varnade mig för fredagsruchen och det var nåt med att krabbsäsongen börjar idag o folk blir som tokiga
Trevlig helg!
KRAMAR
Du med!!
Morrn morrn!
Jag inbillar mig ju oxå att nåt är knas pga cykeln, min är ju normalt lång men ÄL kommer ju så himla sent, o lutalfasen är ju bara 9 dgr. MEN jag gjorde ett ÄL test nu på morgonen här o det börjar påvisa lite stegring, så fullt imorgon kanske vilket betyder ÄL på deg 17, lite bättre än 20 iaf
Vi var visst flera som tillbringade fredagskvällen på jobbet... Jobbigt med dödsfallen Mary. Vart jobbar du ?
Nu vill dottern ha frukost!
Mary: Testat med gravtest?
Jag skulle nog aldrig klara att jobba inom vården, jag har inte så starkt psyke. Beundrar er som kan. Tur att ni finns!
Fullt utslag på ÄL testet kring 12 idag Så beräknad ÄL i morgon dag 16 redan. REKORD! Hoppas det har nåt posetivt med sig nu. i alla fall en längre lutealfas.
Har varit på 1 års kalas idag o moffat tårta. Kul o gott! Men jag fick höra att jag är hemma o pillar mig i naveln för att jag inte har nåt jobb att gå tillbaka till o valt att inte ha dottern i förskola. Jag tolkade inte det till att det var om mig, men maken sa sen i bilen att han upplevde det som att det var riktat som kritik till mig. Ja ja jag vet inte. Men jag gillar inte när folk är medvetet elaka, speciellt inte vänner...
mary: trist *kram*
Vi måste ha tappat en 200 g chokladkaka på vägen hem från affären igår Om jag nu inte har smällt i mig den o glömt bort det. En rad hade vi tagit EN *snyft* Det var den där nya Marabou Amogo eller vad den heter....
Naiit!
Rättar mig själv
Natti ska det stå!
Natti!
Ha ha jag kan verkligen inte skriva i kväll. Amigo ska det ju stå om chokladen...
Nu är det verkligen natti här. Undrar om jag kan skylla på att jag tagit ur linsena, men vad har det med fingersättningen o göra lixom...
Natti amigas
*fniss* Mindre flummig idag...
Jag har precis fått ett extra jobb på en Ica butik som har öppet till 21. Jag har alltid jobbat inom service branchen restaurang/butik. Där finns det oxå kvällsjobb...
Japp! Blir kanon... Vi har räknat ut att vi klarar oss påmakens inkomst o vårdnadsbidraget så allt utöver ska vi försöka spara till semster pengar. Så då känns det ju ännu bätte att skrammla ihop timmar på jobbet då jag vet ju mer jag jobbar desto längre kommer vi
Ni sparar ju till nåt annat Lite så där i smyg så har jag dom funderingarnea oxå med det här extra jobbet... Visar det sig att vi inte kan få fler barn och det blir aktuellt med IVF så har jag iaf redan börjat spara.