• Fru HH

Varför blir jag inte gravid!?

Liliacea: MEN va skumt, med testen o spottings Fundersam Jag tycker du ska kontakta gyn för så ska det ju inte vara.

När kommer tvåan???
  • Fru HH

God morgon alla!

Mary: Nä så ska det ju inte vara...

Nu har jag detoxat färdigt, jag med min halvdana detox...  Mmmmm kaffe.

Nu börjar kampen mot kilona, har en plan på ca 8 kg på 16 V, det ska väl funka. OM vi inte blir gravida innan men det är ju TVEK. Så det blir sund mat o motion fram till utredningen. Glad

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Oj här har det varit lugnt. Antar att alla har haft problem med att komma in på fl *morrr*

BrittFia: Lycka till idag!

Har haft fullt upp i helgen med möhippa o Skansen besök... Båda mycket lyckade. Lite regnigt på Skansen bara, men vi klädde på oss o diggade gärnet Skrattande (Barnens allsång)

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Hej!

Nu har jag vågat mig in på fl igen...

Cellisen: Kul med första skoldagen, förstår att det var nervit, det är STORT. Hoppas du kryar på dig från sjukan. Fundersam (Viskar lite: Vet ju om ert problem, men det kan inte vara nån liten rackare som klarade sig? Testat?)

Februari: Fattade det som om Glandinet gör slemhinnan i livmodern tjockare så att ägget lättare fäster o Bisolvonet gör flytningarna tunnare så simmarna lättare kan simma igenom. Men det beror ju på om man har dom problemen... Jag har ätit Glanedin i 3 månader o inte hjälpte det mig. Nu äter jag nattljusolja men för att jag har fått för mig att mina hormoner o humörsvängningar faktiskt blir mindre av dom.

När kommer tvåan???
  • Fru HH

mary k: För ÄL ska man äta rosenrot eller Apriforse har jag hört Här har vi en som trodde mycket starkt på naturprodukter ett tag men inte nu längre...

När kommer tvåan???
  • Fru HH
    Prisssan skrev 2008-08-20 06:15:05 följande:
    Frugan: Ärligt så tänkte vi tanken själv..men eftesom jag inte mådde illa igår utan bara kymigt och stel i nacken, så nej tyvärr.Annars så vet man ju aldrig. Man kan ju ha mens.
    Ja det var just det jag tänkte på, har ju läst om kvinnor som har haft "mens" även fast de var gravida... Skönt att du känner dig bättre iaf Glad
    När kommer tvåan???
  • Fru HH

BrittFia: Ja, stressen från FK oxå, fy... Men går det inte att gå upp i tid under en period när du är gravid o få SGI baserat på det? Hoppas ju att det tar sig nu så du slipper oroa dig.
    Jag har passerat den gränsen redan, men om jag sköter mina kort rätt här så får jag nog behålla SGI ändå, jag har varit arbetslös/studerande/mammaledig och nu hemma med vårdnadsbidrag sen jag jobbade sist, så det beräknas på tiden jag jobbade senast. Då allt det andra är överhoppmningsbart. Undrar hur länge bara??... Måste kolla upp, kanske blir panik här oxå, o får lägsta tillslut för att det dröjt med syskon *mardröm*

När kommer tvåan???
  • Fru HH
    BrittFia skrev 2008-08-21 19:19:37 följande:
    Vet du hur länge man måste jobba 100% för att få tillbaka sin ursprungliga SGI?
    Nä, vet inte riktigt hur det funkar nu faktiskt, men maila o fråga om just ditt fall så får du klara besked... Asså FK är ju lurig, så det är bäst att ha koll Fundersam
    När kommer tvåan???
  • Fru HH
    BrittFia skrev 2008-08-22 06:46:28 följande:
    Nej, FK lär inte få något smidighetspris under detta århundradet.Jag ska slänga iväg ett mail till dem idag så får vi se vilket svar jag får.Usch, har fått nya IKEA katalogen och där finns massa nytt fint till bebisar/barn.Jag har redan inrett mitt kommande barns rum i tankarna.Fast går det i den här takten så lär jag få vänta ett par IKEA-kataloger till.
    Jag har oxå börjat fantisera om våningssäng o 2 barn hängare i hallen osv... Så nu blir det inget gjort ist Fundersam

Jag känner att mensen är på G Gråter Mensvärken kommer smygandes. Testat neg, ÄL+9 så mensen kommer imorgon som vanligt på ÄL +10 Gråter Så jag gräver ner mig ett par dar...
    När kommer tvåan???
  • Fru HH
    Prisssan skrev 2008-08-22 10:58:25 följande:
    Frun: Gräv inte ner dig usch för mensen. De syskon vi önskar våra barn- vi hoppas önskan snart slår in.
    Hoppas hoppas hoppas, fint skrivet. Blev tårögd här...
    Älskar den här hormonbergodagbanan... NOT

Nu ska jag titta på Hotell kantarell med dottern o kramas med henne (hoppas hon vill ) DET blir man glad av.
    När kommer tvåan???
Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?