Varför blir jag inte gravid!?
Liliacea: MEN va skumt, med testen o spottings Jag tycker du ska kontakta gyn för så ska det ju inte vara.
Liliacea: MEN va skumt, med testen o spottings Jag tycker du ska kontakta gyn för så ska det ju inte vara.
God morgon alla!
Mary: Nä så ska det ju inte vara...
Nu har jag detoxat färdigt, jag med min halvdana detox... Mmmmm kaffe.
Nu börjar kampen mot kilona, har en plan på ca 8 kg på 16 V, det ska väl funka. OM vi inte blir gravida innan men det är ju TVEK. Så det blir sund mat o motion fram till utredningen.
Oj här har det varit lugnt. Antar att alla har haft problem med att komma in på fl *morrr*
BrittFia: Lycka till idag!
Har haft fullt upp i helgen med möhippa o Skansen besök... Båda mycket lyckade. Lite regnigt på Skansen bara, men vi klädde på oss o diggade gärnet (Barnens allsång)
Hej!
Nu har jag vågat mig in på fl igen...
Cellisen: Kul med första skoldagen, förstår att det var nervit, det är STORT. Hoppas du kryar på dig från sjukan. (Viskar lite: Vet ju om ert problem, men det kan inte vara nån liten rackare som klarade sig? Testat?)
Februari: Fattade det som om Glandinet gör slemhinnan i livmodern tjockare så att ägget lättare fäster o Bisolvonet gör flytningarna tunnare så simmarna lättare kan simma igenom. Men det beror ju på om man har dom problemen... Jag har ätit Glanedin i 3 månader o inte hjälpte det mig. Nu äter jag nattljusolja men för att jag har fått för mig att mina hormoner o humörsvängningar faktiskt blir mindre av dom.
mary k: För ÄL ska man äta rosenrot eller Apriforse har jag hört Här har vi en som trodde mycket starkt på naturprodukter ett tag men inte nu längre...
BrittFia: Ja, stressen från FK oxå, fy... Men går det inte att gå upp i tid under en period när du är gravid o få SGI baserat på det? Hoppas ju att det tar sig nu så du slipper oroa dig.
Jag har passerat den gränsen redan, men om jag sköter mina kort rätt här så får jag nog behålla SGI ändå, jag har varit arbetslös/studerande/mammaledig och nu hemma med vårdnadsbidrag sen jag jobbade sist, så det beräknas på tiden jag jobbade senast. Då allt det andra är överhoppmningsbart. Undrar hur länge bara??... Måste kolla upp, kanske blir panik här oxå, o får lägsta tillslut för att det dröjt med syskon *mardröm*