• Alexa

vit toblerone????

Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till..  Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..

Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??

• Svar på tråden vit toblerone????
  • Frila2
    Alexa skrev 2008-08-03 15:39:06 följande:
    Idag har jag letat igenom Rusta, ÖB, Netto, Coop och Willys utan resultat.. Köpte ett sånt där paket med flera olika småbitar i.. Där fanns det TRE vita.. Dom tog slut i ett nafs..
    Åh, stackars dig! Förra gången vi köpte ett sådant med olika småbitar var det asmycket vita, men det tyckte jag nog bara för att jag inte tycker om dem.
    Du känner ingen som jobbar på Landvetter då? Du får väl ta en liten tur med stena line idag, det kostar väl kanske 250 kr fram och tillbaka. Där finns det ju garanterat i taxfree
  • Alexa
    Frila2 skrev 2008-08-03 15:45:31 följande:
    Åh, stackars dig! Förra gången vi köpte ett sådant med olika småbitar var det asmycket vita, men det tyckte jag nog bara för att jag inte tycker om dem. Du känner ingen som jobbar på Landvetter då? Du får väl ta en liten tur med stena line idag, det kostar väl kanske 250 kr fram och tillbaka. Där finns det ju garanterat i taxfree
    Mmm.. Jag håller på att tala om för mannen att vi MÅSTE dit en sväng imon.. Kan ju vara kul för barnen att åka lite båt oxå?? Äta en mysig lunch och spendera lite pengar är ju aldrig fel..
  • Mollymajs

Jag köpte felra påsar på netto för 3 veckor sen när de hade erbjudande. Har dock int esett det där innan utan tror bara de harde det hemma just då och tills det tar slut. Jag åt 2½ påse o nu mår ja illa av bara tanken på vit toblerone. Va det kan ändras från sjukt sug till äckel Måste va hormonerna

• Trakka

Jag köpte två påsar med små vita toblerone på Dollar Store för nån vecka sen. 30 kr kostade det.

Gumman Troll -96 & Fröken Fis -06 ???? BF 080925
  • Frila2
    Alexa skrev 2008-08-03 17:25:50 följande:
    Mmm.. Jag håller på att tala om för mannen att vi MÅSTE dit en sväng imon.. Kan ju vara kul för barnen att åka lite båt oxå?? Äta en mysig lunch och spendera lite pengar är ju aldrig fel..
    Precis. De har ju helt ok mat och det är säkert kul för barnen. Sedan kan man ju alltid spendera lite pengar på enarmade banditer också
  • Alexa
    Mollymajs skrev 2008-08-03 17:45:30 följande:
    Jag köpte felra påsar på netto för 3 veckor sen när de hade erbjudande. Har dock int esett det där innan utan tror bara de harde det hemma just då och tills det tar slut. Jag åt 2½ påse o nu mår ja illa av bara tanken på vit toblerone. Va det kan ändras från sjukt sug till äckel Måste va hormonerna
    Åååå vad avundsjuk jag blir...
    Mamma i chocktillstånd..
  • Alexa
    Trakka skrev 2008-08-03 17:49:53 följande:
    Jag köpte två påsar med små vita toblerone på Dollar Store för nån vecka sen. 30 kr kostade det.
    DOllar STore?? Finns det någon sån i Göteborg tro??
    Mamma i chocktillstånd..
  • Anke
    Alexa skrev 2008-08-03 18:43:26 följande:
    DOllar STore?? Finns det någon sån i Göteborg tro??
    nej, tyvärr, enbart i norrland
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Änlamamma

och dalarna =)

Anke skrev 2008-08-07 13:00:43 följande:
    nej, tyvärr, enbart i norrland
  • Anke
    Änlamamma skrev 2008-08-07 13:04:20 följande:
    och dalarna =)
    enligt vissa stockcholmare så är det också norrland =)

men dollar är vääääärldens bästa affär
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
Svar på tråden vit toblerone????