vit toblerone????
Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till.. Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..
Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??
Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till.. Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..
Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??
Inte någon som vet?? Önskar att jag kunde smyga mig in på Taxfree-shoppingen på Landvetter..
vad jag vet så säljs den nästan uteslutande på taxfree. finns säkert undantag, men jag köper den alltid på taxfree
bor du i norrland så skall du genast bege dig till närmaste dollar store.
Bor du i stockholm så går du bara genom säjkerhetskontrollerna på arlanda inrikes (ingen biljett behövs) och köp tre stora för 108 kronor. Fungerar säkert på vilken flygplats som helst (kallax i luleå till exempel)
Lycka till!
förlåt. såg inte att du bodde i stockholm.. Men prova inrikes på flygplatsen. De brukar ha försäljning!!
Köpte en påse med sådana på Ullared i måndags..
Oops! Läste nu i ett inlägg att du bor i Stockholm, det är ju en bit bort ;)
Kanske har du en vän som ska dit snart och kan skicka bud?
Netto!
Det får bli Ullared nästa då.. Eller som sagt, fjäska mig in på Landvetter och köpa ett lager..
Netto?? Finns det i Göteborg någonstans?? Det är nämligen där jag bor och inte i Sthlm..
Har hört av min kompis att netto finns i gbg. Förmodligen centralt i närheten av Haga skulle jag gissa.