• Alexa

vit toblerone????

Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till..  Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..

Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??

• Svar på tråden vit toblerone????
  • Alexa

Inte någon som vet?? Önskar att jag kunde smyga mig in på Taxfree-shoppingen på Landvetter..

• Anke

vad jag vet så säljs den nästan uteslutande på taxfree. finns säkert undantag, men jag köper den alltid på taxfree

* If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Faith84

bor du i norrland så skall du genast bege dig till närmaste dollar store.

Bor du i stockholm så går du bara genom säjkerhetskontrollerna på arlanda inrikes (ingen biljett behövs) och köp tre stora för 108 kronor. Fungerar säkert på vilken flygplats som helst (kallax i luleå till exempel)

Lycka till!

• Faith84

förlåt. såg inte att du bodde i stockholm.. Men prova inrikes på flygplatsen. De brukar ha försäljning!!

• Anke
    Faith84 skrev 2008-08-02 21:42:58 följande:
    förlåt. såg inte att du bodde i stockholm.. Men prova inrikes på flygplatsen. De brukar ha försäljning!!
    ja där har jag köpt mina
    Faith84 skrev 2008-08-02 21:41:51 följande:
    bor du i norrland så skall du genast bege dig till närmaste dollar store. Bor du i stockholm så går du bara genom säjkerhetskontrollerna på arlanda inrikes (ingen biljett behövs) och köp tre stora för 108 kronor. Fungerar säkert på vilken flygplats som helst (kallax i luleå till exempel)Lycka till!
    ja just det, jag såg dom på dollar när jag var där sist. I löööööv dollarstore.
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • petraflingan

Köpte en påse med sådana på Ullared i måndags..
    Oops! Läste nu i ett inlägg att du bor i Stockholm, det är ju en bit bort ;)
    Kanske har du en vän som ska dit snart och kan skicka bud?

• Alexa

Det får bli Ullared nästa då.. Eller som sagt, fjäska mig in på Landvetter och köpa ett lager..
    Netto?? Finns det i Göteborg någonstans?? Det är nämligen där jag bor och inte i Sthlm..

Mamma i chocktillstånd..
  • aprilsill

Har hört av min kompis att netto finns i gbg. Förmodligen centralt i närheten av Haga skulle jag gissa.

• Alexa
    aprilsill skrev 2008-08-03 07:56:45 följande:
    Har hört av min kompis att netto finns i gbg. Förmodligen centralt i närheten av Haga skulle jag gissa.
    DÅ blir det till att ta svängen förbi och leta idag.. För jag skulle kunna göra vad som helst för vit toblerone just nu..
    Mamma i chocktillstånd..
Svar på tråden vit toblerone????