• Alexa

vit toblerone????

Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till..  Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..

Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??

• Svar på tråden vit toblerone????
  • Änlamamma

*s*.

jag bor i sthlm OCH har sämst lokalsinne, men jag räknar inte in dlarna i norrland ;)

Japp, så underbar affär, älskar när saker är billigt.
    Brukar ta ne tur dit varje gång jag är med sambon i hans hemstad Ludvika

Anke skrev 2008-08-07 13:06:51 följande:
    enligt vissa stockcholmare så är det också norrland =)men dollar är vääääärldens bästa affär
  • idisb

ikea brukar sälja dom( om ingen skrivit det) är mamma ledig men när jag jobbade hade vi dom från o till och i stmhl brukar dom finnas jämt

• Anke
    Änlamamma skrev 2008-08-07 13:25:39 följande:
    *s*.jag bor i sthlm OCH har sämst lokalsinne, men jag räknar inte in dlarna i norrland ;)Japp, så underbar affär, älskar när saker är billigt.Brukar ta ne tur dit varje gång jag är med sambon i hans hemstad Ludvika
    hehe, nej, jag tycker inte heller det är norrland iofs. missade att det fanns i dalarna faktiskt =)

ja, vi har både stuga och familj i hälsingland, så jag är där ofta
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Alexa
    idisb skrev 2008-08-07 13:26:40 följande:
    ikea brukar sälja dom( om ingen skrivit det) är mamma ledig men när jag jobbade hade vi dom från o till och i stmhl brukar dom finnas jämt
    VA?? IKEA?? Nu bara måste jag ju dit och kolla.. Tack tack!!
    Mamma i chocktillstånd..
  • Åsa Ystad

Nämen, hjälp, vad jag blev sugen på vit Toblerone nu då!

• Anke

jag använder den som fyllning i tårta, tobleronemousse. det är löjligt gott.

* If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Frila2
    Anke skrev 2008-08-07 14:24:10 följande:
    jag använder den som fyllning i tårta, tobleronemousse. det är löjligt gott.
    Låter alldeles för gott och farligt. Recept tack
  • Alexa

Ååååh.. Ingen fanns et på IKEA heller.. Bara någon konstig med frukt och nötter.. VILL HA VIT TOBLERONE NUUUUU!!!!

Mamma i chocktillstånd..
  • Zilvia

Om jag vore du så skulle jag ringa den svenska återförsäljaren och berätta att du måste ha vit toblerone och behöver veta var du kan hitta det. Du är gravid och din kropp KRÄVER vit toblerone. Har du tur skickar de några gratis.

• starchick

det gjorde jag en gång, tror det var Nestlé om jag inte minns fel? iaf så kunde dom inte hjälpa mej

Zilvia skrev 2008-08-07 18:57:24 följande:
    Om jag vore du så skulle jag ringa den svenska återförsäljaren och berätta att du måste ha vit toblerone och behöver veta var du kan hitta det. Du är gravid och din kropp KRÄVER vit toblerone. Har du tur skickar de några gratis.
Svar på tråden vit toblerone????