Tjenis: 
Här gås det upp vid 06:10 som tidigast (om jag öppnar)  Unnar mig bara en 30-40 min hemma innan jag drar iväg, vilket innefattar, lättfrukost ala Nutrilette, lite smink o sedan en prommis på 15-20 minuter till jobbet... Ja o å dusch när det kniper (dock inte varje dag....e jag en lortis eller? Borde kanske skämmas, men känner inte att jag behöver det varje dag, utom Hmmm där nere i så falll...
Jentha: Ååå nu e de ju inte långt kvar, o viiii har fortfarande inte  träffats....Kul att Ni fortsätter med babysimmet. Leia älskar i alla fall att duscha, men en bit av mig säger JA tillmer babysim... får se vart det lider.
froggel: Alla detaljer nu tack 

Irmis: I dag har  jag sålt på Tradera, ( o handlat), varit på apoteket, handlat lite gottis, bakat sockerkaka, strykit fast namnlappar på kläder, druckit snaps o käkat Spagetti med Köttfärssås 
 , busat med Leia (hon älskar för tillfället att klättra på ALLT!!!) o så hoppa fr fotöljen ner i minn famn.
svalan: Ja jag skulle nog inte ha tåladmod med tiiiden det tar att gå... 

Ang. Lägenhetsaffärerna så har vi nu bestämt att ett lass med möbler mm kommer att gå med lastbil i oktober till sabons by...Sedan ska vi köpa bäddsoffa, samt köpa möbler till Leias rum (vårt nuvarande sovrum) o så testar vi om det funkar att samsas om sov, vakentider, tv tider mm. Som sagt så trivs vi såååå bra här o fördelarna finns ju med gården, sänkt hyra inom kort, ombyggnation av gård med möjlighet till uteplats för oss på bv. 
  så nu när jag fått sambon till att "fatta galoppen" angående möblemanget så känns det bara BRA. Hoppas bara att det blir bar med! Men vi e positiva. o Det finns en hel del att tjäna på det hela(vilken summa vi tänkte spara på konto för framtida renoveringar eller möbelköp)
Nog om detta
Nu väntar jag bara på sambon o så ska vi gå o natta oss alla 

Goooooo Natt