Ia´s Stockholms morsor babblar vidare

o skönt att det gick så snabb o bra! O att det vart en tjej. Folke o Ester, så fint!

o skönt att det gick så snabb o bra! O att det vart en tjej. Folke o Ester, så fint!
                    Urinrörskatarren blommat upp med full kraft i natt...suck. vad trött jag blir på den. Den finns alltid där men gör nu oftast inte såå ont. Bara att stanna hemma fr jobbet resten avveckan. Dricka Kamomillthe tills jag storknar, värktabletter, värmekudde mellan benen o hoppas på att jag kan få en akutid i dag eller i morron. På fredag åker vi till Öland på 50års kalas o då vill jag va i hyffsat skick. FAAAN....
jentha: Lycka till på återbesöket ![]()
Önskar alla en tevlig helg  Vi åker till Öland om en timme, Min kusin fyller år o så e de skördefest 
 Ska bli skönt med lite ombyte....
Kramiz
Läser men orkar inte komentera, däckad sedan i söndags kväll i ngt som mer o mer liknar influensan...länge sedan jag mådde så här dåligt. Masade mig runt kvarteret i em....o shit vad slut jag vart. Men nu i kväll börar jag ändå känna att jag e liiite piggare. Fast jag blir hemma i morgon to o ev. fredag med.
Urk!!!
kramiz till alla!!